Sorc/druid plusy po update:
+ wszelakie exori na dystans
+ dużo nowych czarów
+ mocniejsze hity
+ great mana potiony, duża możliwość wyleczenia się na war/ani
+ zwiększona liczba ładunków w runach
+ nowe runy ofensywne
+ tańsze runy w sklepach
+ szybki exp, możliwość chodzenia na mocne stwory na małym lvlu
+i oczywiście zwiększony zasięg wandów
minusy:
- większe koszta wypraw niż u innych profesji
-???
Paladin:
plusy
+ Assasin stary po 100 gp i nie niszczą się po 1 hicie
+ Nowy czar obszarowy ofensywny i ofensywny nie obszarowy
minusy:
- małe prawdopodobieństwo wyleczenia się na ani/war
- możliwość używania tylko strong potionów
- najwydajniejszym sposobem leczenia jest exura san która zabiera aż 210 many a leczy o wiele mniej niż exura vita przed update która już jest bez użyteczna
- exura gran 70 many o 30 więcej niż przed update
- brutalnie zmniejszony zasięg broni miotanej
- o wiele trudniej wykonać anihilatora nie mówiąc o innych questach typu dhq
- pal zapomina o sd które niegdyś były jego nieodłącznym towarzyszem w wyprawach
knight:
plusy
+ zaczarowywanie broni

+ ???
minusy
- UH bez użyteczne
- duże zużycie potionów na huncie, większe koszta wypraw,
- słabe lecznie, już można zapomnieć o expieniu najtem biorąc po 7 frost dragów na klatę co też było przesadą
- słabszy exp
- słabsze hity
w/g mnie
1 miejsce sorc/druid

2. Pally
3. Knight
Jeśli gdzieś coś przeoczyłem to przepraszam ale chciałem to przedstawić w dość obiektywny sposób