Druid
Zalety:
Z każdym nowym levelem druid dostaje 5 punktów życia, 30 punktów many i 10 capa; 
Regeneracja życia 1 punkt co 12 sekund i regeneracja many 1 punkt co 6 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt many co 4 sekundy, życie bez zmian; 
Bardzo szybko awansuje w levelu magicznym(szybciej od knighta i paladyna i tak samo jak mag[sorcerer]); 
Może tworzyć najpotężniejszą runę leczniczą w grze (Ultimate healing rune-UH), a także runy przydatne podczas expienia(HMM, GFB, Explosion) i kilka innych przydatnych run (Energy Wall, Soulfire, Convince Creature, itp.; 
Ma przydatne czary, bardzo dobre czary spontaniczne(mana shield, invisibility); 
Dobre czary leczące (np. heal friend, mass heal) 
Przyzywanie potworka!!!!!!(summon creature). Może przywołać 2 potwory, które pomagają w walce(zamiast blokera); 
Skillując(ćwicząc magic level) zarabia masę pieniędzy[trochę więcej niż sorcerer]; 
Nawet na niskim levelu może huntować mocniejsze stworki; 
Amunicja do expienia jest o wiele droższa niż u paladyna; 
Musi uciekać i strzelać runkami w potwory, dzięki czemu dostaje mniej obrażeń niż knight i inne profesje(tak samo jak mag); 
Bardzo chętnie brani na hunty;
lol to że amunicja jest droższa niż u paladyna to chyba nie zaleta nie??? wiadomo ze kazdy chce mniej płacić za amunicje więc ten kawałek powinien zostać poprawiony i wpisany do Wad a nie do Zalet tak samo u sorca!!!
