Zobacz pojedynczy post
stary 19-01-2008, 18:25   #466
Oridrix
Użytkownik Forum
 
Oridrix's Avatar
 
Data dołączenia: 19 05 2007
Lokacja: Warszawa

Posty: 106
Stan: Początkujący
Profesja: Druid
Świat: Menera
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shinjix Pokaż post

Mag (Sorcerer)

Zalety:
  • Z każdym nowym levelem mag dostaje 5 punktów życia, 30 punktów many i 10 capa;
  • Regeneracja życia 1 punkt co 12 sekund i regeneracja many 1 punkt co 6 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt many co 4 sekundy, życie bez zmian;
  • Bardzo szybko awansuje w levelu magicznym(szybciej od knighta i paladyna i tak samo jak druid);
  • Ma najpotężniejszy czar w grze (ultimate explosion) i ma mase przydatnych czarów (np. Energy wave, Invisibility, itp.);
  • Może tworzyć najpotężniejszą runę w grze(Sudden Death) i tworzy najpotrzebniejsze runy dla siebie(explosion, SD, HMM, GFb);
  • Przyzywanie potworka!!!!!!(summon creature). Może przywołać 2 potwory, które pomagają w walce(zamiast blokera);
  • Skillując(ćwicząc magic level) zarabia masę pieniędzy;
  • Nawet na niskim levelu może huntować mocniejsze stworki;
  • Musi uciekać i strzelać runkami w potwory, dzięki czemu dostaje mniej obrażeń niż knight i inne profesje(tak samo jak druid);
  • Na wysokich levelach to magowie są najsilniejszą klasą, zawsze wszyscy na questy i hunty chcą chodzić z magami, czyszczą niebezpieczne miejsca za pomocą UE(np. respawn 8 demonów), lub Necro quest room;

Wady:
  • Strasznie mało capa, co na niższych i średnich levelach strasznie przeszkadza;
  • Strasznie wolno awansuje w wszelkich skillach poza magicznych(walki na dystans, walki wręcz, shieldingu);
  • Amunicja do expienia jest o wiele droższa niż u paladyna;
  • Na niższych levelach expienie jest kosztowne(hunty się nie za bardzo zwracają);
  • Na niższych levelach ciężko jest badać nieznane obszary(mag ma mało życia, więc zaskoczony szybko może umrzeć);
  • Magiem dość trudno się gra i trzeba mieć masę czasu...

Druid

Zalety:
  • Z każdym nowym levelem druid dostaje 5 punktów życia, 30 punktów many i 10 capa;
  • Regeneracja życia 1 punkt co 12 sekund i regeneracja many 1 punkt co 6 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt many co 4 sekundy, życie bez zmian;
  • Bardzo szybko awansuje w levelu magicznym(szybciej od knighta i paladyna i tak samo jak mag[sorcerer]);
  • Może tworzyć najpotężniejszą runę leczniczą w grze (Ultimate healing rune-UH), a także runy przydatne podczas expienia(HMM, GFB, Explosion) i kilka innych przydatnych run (Energy Wall, Soulfire, Convince Creature, itp.;
  • Ma przydatne czary, bardzo dobre czary spontaniczne(mana shield, invisibility);
  • Dobre czary leczące (np. heal friend, mass heal)
  • Przyzywanie potworka!!!!!!(summon creature). Może przywołać 2 potwory, które pomagają w walce(zamiast blokera);
  • Skillując(ćwicząc magic level) zarabia masę pieniędzy[trochę więcej niż sorcerer];
  • Nawet na niskim levelu może huntować mocniejsze stworki;
  • Amunicja do expienia jest o wiele droższa niż u paladyna;
  • Musi uciekać i strzelać runkami w potwory, dzięki czemu dostaje mniej obrażeń niż knight i inne profesje(tak samo jak mag);
  • Bardzo chętnie brani na hunty;

Wady:
  • Strasznie mało capa, co na niższych i średnich levelach strasznie przeszkadza;
  • Strasznie wolno awansuje w wszelkich skillach poza magicznych(walki na dystans, walki wręcz, shieldingu(chociaż szybciej niż mag);
  • Na niższych levelach expienie bardzo kosztowne(hunty się nie za bardzo zwracaja;
  • Na niższych levelach ciężko jest badać nieznane obszary(druid ma mało życia, więc zaskoczony szybko może umrzeć);
  • Druidem dość trudno się gra i trzeba mieć masę czasu...
Popraw to co zatłuściłem do wad

Chłopie to nie zaleta

Jeśli to pisałem to sorry
__________________
Nazwa:**********
Profesja: None(narazie)
Magic: 0
Skille:10/10
Best solo:
Best team:

Ostatnia aktualizacja:
Oridrix jest offline   Odpowiedz z Cytatem