19-01-2008, 18:25
|
#466
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 05 2007
Lokacja: Warszawa
Posty: 106
Stan: Początkujący
Profesja: Druid
Świat: Menera
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shinjix
Mag (Sorcerer)
Zalety:- Z każdym nowym levelem mag dostaje 5 punktów życia, 30 punktów many i 10 capa;
- Regeneracja życia 1 punkt co 12 sekund i regeneracja many 1 punkt co 6 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt many co 4 sekundy, życie bez zmian;
- Bardzo szybko awansuje w levelu magicznym(szybciej od knighta i paladyna i tak samo jak druid);
- Ma najpotężniejszy czar w grze (ultimate explosion) i ma mase przydatnych czarów (np. Energy wave, Invisibility, itp.);
- Może tworzyć najpotężniejszą runę w grze(Sudden Death) i tworzy najpotrzebniejsze runy dla siebie(explosion, SD, HMM, GFb);
- Przyzywanie potworka!!!!!!(summon creature). Może przywołać 2 potwory, które pomagają w walce(zamiast blokera);
- Skillując(ćwicząc magic level) zarabia masę pieniędzy;
- Nawet na niskim levelu może huntować mocniejsze stworki;
- Musi uciekać i strzelać runkami w potwory, dzięki czemu dostaje mniej obrażeń niż knight i inne profesje(tak samo jak druid);
- Na wysokich levelach to magowie są najsilniejszą klasą, zawsze wszyscy na questy i hunty chcą chodzić z magami, czyszczą niebezpieczne miejsca za pomocą UE(np. respawn 8 demonów), lub Necro quest room;
Wady:
- Strasznie mało capa, co na niższych i średnich levelach strasznie przeszkadza;
- Strasznie wolno awansuje w wszelkich skillach poza magicznych(walki na dystans, walki wręcz, shieldingu);
- Amunicja do expienia jest o wiele droższa niż u paladyna;
- Na niższych levelach expienie jest kosztowne(hunty się nie za bardzo zwracają);
- Na niższych levelach ciężko jest badać nieznane obszary(mag ma mało życia, więc zaskoczony szybko może umrzeć);
- Magiem dość trudno się gra i trzeba mieć masę czasu...
Druid
Zalety:- Z każdym nowym levelem druid dostaje 5 punktów życia, 30 punktów many i 10 capa;
- Regeneracja życia 1 punkt co 12 sekund i regeneracja many 1 punkt co 6 sekund. Gdy wykupisz promocję: 1 punkt many co 4 sekundy, życie bez zmian;
- Bardzo szybko awansuje w levelu magicznym(szybciej od knighta i paladyna i tak samo jak mag[sorcerer]);
- Może tworzyć najpotężniejszą runę leczniczą w grze (Ultimate healing rune-UH), a także runy przydatne podczas expienia(HMM, GFB, Explosion) i kilka innych przydatnych run (Energy Wall, Soulfire, Convince Creature, itp.;
- Ma przydatne czary, bardzo dobre czary spontaniczne(mana shield, invisibility);
- Dobre czary leczące (np. heal friend, mass heal)
- Przyzywanie potworka!!!!!!(summon creature). Może przywołać 2 potwory, które pomagają w walce(zamiast blokera);
- Skillując(ćwicząc magic level) zarabia masę pieniędzy[trochę więcej niż sorcerer];
- Nawet na niskim levelu może huntować mocniejsze stworki;
- Amunicja do expienia jest o wiele droższa niż u paladyna;
- Musi uciekać i strzelać runkami w potwory, dzięki czemu dostaje mniej obrażeń niż knight i inne profesje(tak samo jak mag);
- Bardzo chętnie brani na hunty;
Wady:
- Strasznie mało capa, co na niższych i średnich levelach strasznie przeszkadza;
- Strasznie wolno awansuje w wszelkich skillach poza magicznych(walki na dystans, walki wręcz, shieldingu(chociaż szybciej niż mag);
- Na niższych levelach expienie bardzo kosztowne(hunty się nie za bardzo zwracaja;
- Na niższych levelach ciężko jest badać nieznane obszary(druid ma mało życia, więc zaskoczony szybko może umrzeć);
- Druidem dość trudno się gra i trzeba mieć masę czasu...
|
Popraw to co zatłuściłem do wad
Chłopie to nie zaleta
Jeśli to pisałem to sorry
__________________
Nazwa:**********
Profesja: None(narazie)
Magic: 0
Skille:10/10
Best solo:
Best team:
Ostatnia aktualizacja:
|
|
|