Temat: Only Nerana
Zobacz pojedynczy post
stary 31-01-2008, 14:54   #8550
ShicuDelete
Zbanowany
 
Data dołączenia: 30 01 2008
Lokacja: Kraków
Wiek: 33

Posty: 731
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Nerana
Poziom: 95
Skille: 90/76
Poziom mag.: 20
ShicuDelete ma numer GG 4876572
Domyślny

nie obowiązuje mnie studiowałem to dziś rano

Skargi na kary
Jeżeli jest to możliwe w danym przypadku, w criminal recordzie znajduje się opcja skargi na otrzymaną karę. W tym celu należy kliknąć na odpowiedni przycisk obok wpisu na który chcesz narzekać. Pojawi się miejsce w które możesz wpisać wiadomość do Gamemastera który nałożył rzeczoną karę. Należy pamiętać jednak, że nie zawsze istnieje możliwość skargi. Kary nałożone przez Customer Support są ostateczne i nie można ich dyskutować. Oprócz tego, trzeba mieć na uwadze to, że możliwość skargi znika po upływie 7 dni od nałożenia kary. Po tym czasie przycisk "Complain" znika razem z możliwością odwołania się od kary.
Jeżeli złożyłeś skargę na swoją karę, otrzymasz odpowiedź od Gamemastera. Bądź cierpliwy jeżeli nie nastąpi to natychmiast - w końcu znajdziesz ją na górze strony swojego konta. Jeżeli gamemaster nie zamknie wątku, będziesz mógł napisać do niego jeszcze raz. Jeżeli jednak czujesz że odpowiedź Gamemastera nie przekonuje cię, istnieje możliwość skierowania swojej skargi do Customer Supportu. Twoja sprawa zostanie tam rozwiązana w ciągu 7 dni. Pamiętaj jednak że decyzje podjęte przez Customer Support są ostateczne. Jakikolwiek będzie ich osąd, musisz go zaakceptować.

Ostatnio edytowany przez ShicuDelete - 31-01-2008 o 14:56.
ShicuDelete jest offline