Zobacz pojedynczy post
stary 09-02-2008, 20:58   #36
Dwimenor
Born to Ban
 
Dwimenor's Avatar
 
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7

Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
Dwimenor ma numer GG 7472583
Domyślny

W dziejach gier komputerowych nie widziałem żadnej, która by prawidłowo używała broni którą włada - wliczając w to styl, sposób walki a przede wszystkim fizykę. Nie mówię tu o ograniczeniach fizycznych. Niech będzie, że przeciętny rycerz jest wstanie pół dnia machać mieczem dwuręcznym (20kg stali), łucznik wystrzelać 1000 pocisków pod rząd (gdzie po 10 nie byłby wstanie naciągnąć ponownie łuku), kusznik strzelać z swojej broni co 2 sekundy (przeładowanie ciężkiej kuszy to robota na minutę, nawet z korbą).
Z tego wszystkiego fantazja twórców gier RPG dotycząca wyglądu broni jest najmniej dziwna.

P.S
Miałem okazję potrzymać coś w rodzaju Templar Scytheblade w rękach i powiem, że to fantastyczna broń kontaktowa...póki człowiek myśli co robi. Własnym mieczem ciężko zrobić sobie krzywdę przez nieuwagę, ale tym wynalazkiem tak.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe.
Dwimenor jest offline   Odpowiedz z Cytatem