Temat: Death Ring:]
Zobacz pojedynczy post
stary 14-03-2008, 17:25   #27
Aroonia
Now or never
 
Aroonia's Avatar
 
Data dołączenia: 15 04 2006
Lokacja: Chorzów
Wiek: 33

Posty: 682
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Tytanowiec
Profesja: Royal Paladin
Świat: Refugia
Poziom: 87
Skille: 87/56
Poziom mag.: 18
Aroonia ma numer GG 3824417 Send a message via Skype™ to Aroonia
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Amirez Pokaż post
Faktycznie wbijasz skila 100 a zyskujesz 3dni i 21h w realnym życiu czasu spędzonego przed kompem (LOOOOL)
Osobiście wolałbym posiedzieć te parę godzin więcej, niż płacić 1kk-2kk na wbicie jednego, marnego skilla o 4 dni wcześniej, który i tak w jakiś znaczący sposób nie poprawi zdolności blokowania się tarczą mojej postaci

Kolejnym problemem jest zakup ringów potrzebnych na okres czasu wbijania skilla. Przykładowo na Refugii, pisałem na kanale Trade dobre 40 minut, by zakupić dwa Death ringi potrzebne do wykonania Dreamer's Challange Quest (po updacie wprowadzającym je jako nagrodę z Tibia Tales). Sam dziwiłem się, dlaczego nikt tego nie chce sprzedać. Oczywiście wpływa na to wiele czynników typu ilość graczy zalogowanych
podczas wysyłania na Trade moich ofert.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Miłosz Pokaż post
(...)Jak założymy ringa podwyższającego siłę ataku to skill chyba i tak nam idzie tak jakbyśmy mieli o 4 mniej...(...)
Zauważ, że podczas zakładania ringa dana umiejętność podnosi się w zakładce "Skills". 85=85, nie inaczej.
Z tego powodu skill rośnie wolniej, z awansu na awans.

Ostatnio edytowany przez Aroonia - 14-03-2008 o 17:30.
Aroonia jest offline   Odpowiedz z Cytatem