| 
 Nigdzie tego nie wyczytałem. Jeśli loot jest generowany w momencie spawnu to rzeczywiście byłoby to nie do zrobienia.
 Ale loot generuje się losowo. Chodziło mi o współczynnik, który na pewno istnieje bo odpowiada za to, że z np. z dla wypadnie Ci częściej gp niż dsm. Żebym znowu nie był źle zrozumiany:
 istnieje współczynnik częstości wypadania dsm i współczynnik częstości wypadania gp. Losuje się jakaś liczba a następnie mnoży razy ten współczynnik. Jeśli wynik jest pozytywny to dany przedmiot wypada, jak nie to nie. Przykładowo:
 dsm=0.5
 1gp=0.9
 losowa liczba z przedziału 0-2 = 1.5(akurat 1.5 przykładowo wypadło)
 
 Jeśli wynik przemnażania wyniesie 1 lub więcej to przedmiot wypada.
 0.5*1.5=0.75  <--dsm nie wypadł
 0.9*1.5=1.35 <--1gp wypadło
 
 I teraz taki ROtS mógłby do każdego wyniku dodawać powiedzmy 0.05.
 
 Ja nie mówię, że tak jest. Mówię tylko, że tak mogłoby być. Mogłoby być tak to rozwiązane w kodzie gry. Mógłby być też przedmiot taki jak tutaj przykładowy ROtS. Mógłby!
 
				__________________ 
				Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4 ! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; )
			 |