Nigdzie tego nie wyczytałem. Jeśli loot jest generowany w momencie spawnu to rzeczywiście byłoby to nie do zrobienia.
Ale loot generuje się losowo. Chodziło mi o współczynnik, który na pewno istnieje bo odpowiada za to, że z np. z dla wypadnie Ci częściej gp niż dsm. Żebym znowu nie był źle zrozumiany:
istnieje współczynnik częstości wypadania dsm i współczynnik częstości wypadania gp. Losuje się jakaś liczba a następnie mnoży razy ten współczynnik. Jeśli wynik jest pozytywny to dany przedmiot wypada, jak nie to nie. Przykładowo:
dsm=0.5
1gp=0.9
losowa liczba z przedziału 0-2 = 1.5(akurat 1.5 przykładowo wypadło)
Jeśli wynik przemnażania wyniesie 1 lub więcej to przedmiot wypada.
0.5*1.5=0.75 <--dsm nie wypadł
0.9*1.5=1.35 <--1gp wypadło
I teraz taki ROtS mógłby do każdego wyniku dodawać powiedzmy 0.05.
Ja nie mówię, że tak jest. Mówię tylko, że tak mogłoby być. Mogłoby być tak to rozwiązane w kodzie gry. Mógłby być też przedmiot taki jak tutaj przykładowy ROtS. Mógłby!
__________________
Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; )
|