Zobacz pojedynczy post
stary 04-04-2008, 13:02   #56
Lafa
Zbanowany
 
Data dołączenia: 14 07 2006
Lokacja: Cieszyn

Posty: 388
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Gildia: Ormo
Świat: Arcania
Poziom: 63
Poziom mag.: 69
Domyślny

Stary kosztuja 10k\100 przy czym co rozpadaja sie 1-3 hity, wychodzi wiec ze za 10k uderzysz okolo 250-250 razy. Np. na takich hydrach jesli dobrze bedziesz uciekal mozesz tracic tylko softy(prawie kazdy 80 lvl ma softy z PoI), sporadycznie mf. Knight przy oddaniu 250 strzalow z avanger\justice (moj przypadek) trace okolo 50mf na exurowanie\mortowanie sie. Niby ja trace 5k sporadycznie ghp, a pal traci 10k+czas softow+pare mf jednak ile ja zabije hydr hitajac max za 250 a ile on z assinow potrafiac uderzyc ponad 500 1 shotem? Ja zabije zaluzmy 35 hydr. Szansa na loot po updacie jest znikoma, pal w tym czasie zabije ponad 50 hydr. Ma wiekszy exp\h i mozliwosc lootniecia czegos (wiem ze istnieje cos takiego jak losowy drop ale im wiecej zabijasz tym wiekszy % na loot) Palowi sie zwroci (powinno ) a mi raczej nie (chyba, ze loot). Jesli chca aby obie profesje byly rowne powinni mi dac potion leczacy jak uh (moze byc od 100) wieksze hity z broni (niewiele ale troche) a palowi sensowny czar leczacy a nie jakis exura san co raz uleczy 10% hp a raz 60%...
Tak samo przedstawia sie sprawa low lvl knight ktorzy maja normal health potion leczacy 200 hp? Skoro sredni jest od 50 to jak niby 49 knight ma sie wyleczyc od grupy pk mniejszych lvl? Powinni dodac potion od okolo 30 lvl leczacy kolo 300 a ten sredni podrasowac do 400. Nie ma sie co rozpisywac i tak nikt z cipsoftu nie wejdzie na forum ulepszac tibie na podstawie mojego posta ;]
Pozdro
Lafa jest offline