Cytuj:
Oryginalnie napisane przez qq2
w innych MMO (np. WoW) straty są bardzo znikome.
|
nie wiem jak w L2, silku czy innych, ale w WoWie rozpracowywanie nowego encountera ( bossa/ bossow itp ) przez naprawde dobre ekipy ( czolowe gildie PvE na swiecie ) polega na 14-20h
ciaglego wlazenia i giniecia az w koncu ma sie pelny obraz tego jak powinna wygladac walka. To nie tak jak z Ghazbaranem ze idzie ekipa, padnie bloker, wszyscy budza sie w templu i ida expic bo stwierdzaja ze im sie za drugim razem nie poszczesci. Druga sprawa to jest to, ze w Tibii glownym celem jest wbijanie expa i takie przygotowanie postaci zeby wbijanie expa szlo latwiej ( co przeklada sie na wysokie skille/ mlvl ) wiec logiczne ze death penalty bedzie dotyczylo wlasnie tego. W WoWie exp nie znaczy nic, malo tego, na 70 levelu wlacza sie blokada, skille tez maja drugorzedne znaczenie - wiec oczywiste ze karanie gracza ich utrata w istocie nie byloby karaniem.
Dla 2 diametralnie roznych gier trzeba opracowac takie niuanse w adekwatny sposob.