Zobacz pojedynczy post
stary 16-04-2008, 19:39   #18
Draggy_Slayer
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 10 2006

Posty: 912
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Domyślny

no coz tak to jest jak firma swoj projekt "hobbystyczny" zmienia na kasowa produkcje. Wydaje mi sie ze od 3-4 lat tibia jest nastawiona glownie na kase (nie oszukujmy sie maja kasy i to sporo) a przez to ze to mmorpg nie ma zadnej tradycji , chocby tak ukochany przez wielu ludzi wow, najpierw 3 czesci warcrafta ktore byly wielkim sukcesem a pozniej mmorpg w ktoro rga 9 milionow ludzi (dla porownania - w polsce jest ok. 36 milionow ludzi, w warszawie 4 mln jesli dobrze pamietam) to tak jakby wszystkie wieksze miasta w polsce ciosaly w wowa,a cipki co? 600 tys graczy online, fakt chwala sie ze maja 7milionow kont, jednak nie wspominaja ile z nich jest nieaktywnych lub ppoprostu darmowych.

ale nie o tym mialem pisac, brak tradycji sprawil ze niejako chyba za bardzo szli za glosem graczy robiac gre pod ich dyktando, a zdrowego rozsadku zabraklo niestety...
Draggy_Slayer jest offline   Odpowiedz z Cytatem