Ze dodawaniem nowych supermocnych potworow i powiekszaniem mocy graczy wiaza sie takie problemy:
*Między 120lvl magiem a 350 magiem nie ma tak ogromnej różnicy siły zadawania obrażeń, a to przecież wiąże się z szybkością 'expienia'. Za to róznica tkwi w tym, że 350 mag potrzebuje kilkadziesiąt razy więcej doświadczenia na zdobycie każdego kolejnego poziomu niż jego studwudziesto poziomowy kolega. Różnica jest około 15-20 poziomów magicznych, co przekłada się na 70-100 punktów różnicy w uderzeniach z exori vis/flam/mort/tera/frigo. (75mlvl 235 max~, 85mlvl 320~max). Mało motywujące?
*Gdyby dać nowe potwory, dające bardzo dużo doświadczenia postacie 100-150lvlowe zaczełyby bić 3-4 lvle dziennie bez żadnego problemu. Spójrzmy na to realnie: nie ma takiego potwora, na którym mógłby expić 300lvl, a nie zabiłoby go dwóch 130lvli (ek+shooter).
*Gdyby zwiększyć obrażenia maga z każdym poziomem to sprawy na PVP wymknełyby się spod kontroli. Znów 300lvl mógłby jednym czarem zadać przerażające obrażenia niszcząc wszystkich wokół. Powodzenia.
Dochodzę do wniosku, że brak ograniczenia lvlowego jest nonsensem. ;o
|