Zobacz pojedynczy post
stary 25-04-2008, 19:33   #1
Osar_Delving
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny [MMORPGFAKE] Bitwa o Marienburg



Ukryty tekst:
Jest rok 3014 trzeciej ery. Wszystkie rasy żyją w dostatku. Każda posiada swój kontynent.
Nawet Orkowie z ludźmi żyją w pokoju. Nieumarli przyjaźnią się z elfami. Krasnoludy
toczą Handel z Minotaurami. Wszyscy żyją w spokoju, tak jak przewidywała wyrocznia.
Do czasu. Na morzu, żeglarze ludzi odkryli nowy kontynent.
Nikt nie pisnął ani słówka o nim innym rasom. Wówczas rozpętała by się wojna.
Jednak pewien żeglarz wypaplał wszystko,za jeden mieszek złota.
Każda z ras chciała osiedlić się na kontynencie.
Wszystkie stosowały politykę i dyplomację. Jednak po jakimś czasie, i dyplomacja
zaczęła zawodzić.
A kiedy dyplomacja zawodzi, pozostaje Siła! Teraz każda z ras toczy
bitwę o Marienburg. Stań na czele jednej z nich!

"Sztuką nie jest zginąć bohaterską śmiercią, ale zmusić tego drugiego, żeby umarł za swoją ojczyznę."
- Gen. George S. Patton

Ukryty tekst:



Tak wygląda Marienburg dziś. Rosną tu piękne rośliny i żyją tu równie dziwne zwierzęta. Błękitne Tygrysy,
Żółte Mewy, a także skaza tych terytoriów czyli dzikie gobliny. Zacznijmy od przedstawienia zwierząt.
Zwierzęta:
Homnikulusy -
Bardzo niebezpieczne pająki. Potrafią powalić największą bestię jednym ukąszeniem. Człowieka ich jad zabija od razu.
Polują w wysokich trawach.
Błękitne Tygrysy -
polują na ryby niedaleko mórz i na wilgtnych miejscach.
Brązowe Wilki -
Wilki o brązowej sierści. Niezwykle niebezpieczne kiedy w pobliżu jest jakiś dorosły osobnik. Na zdjęciu
widzimy matkę z młodymi. Młode piją mleko matki.
Gobliny -
Największa zaraza tego kontynentu. Działają w spójnych i zorganizowanych grupach. Jeżeli zginie połowa ich to uciekają,
jednak potrafią na nowo złapać dyscyplinę, i razem wrócić na pole bitwy.

Czarne Gobliny -
Bardzo zorganizowane armie goblinów. Do walki używają zatrutych żelaznych włóczni. Pomagają im także Czarne Skarabeusza i Czarni Chekatochejrowie. Chekatochejrowie to wielkie czarne istoty i czerwonych włoszach i nadludzkiej sile.

Smoki -
Smoki zamieszkują Marienburg od wielu setek lat. Dziś zostało ich bardzo niewiele. Łowcy smoków polują na nie dla skóry i mięsa. Nieliczne smoki zostały i chowają się w swoich jaskiniach. Czekają, aż w korytarzach jaskiń usłyszą głosy łowców smoków. Dla nich nie ma już nadzieji.

Sfanksy - Dzikie istoty zamieszkujące podmokłe tereny. Są podobne do krokodyli. Potrafią pływać w wodzie, wtedy nie można odróżnić ich od krokodyli. Są bardzo krwiożercze. Rozszarpują ciała na kilka kawałków. Piją tylko krew. Wody nietykają.

Entowie (Pasterze Drzew) -
Entowie są pasterzami drzew. Żyją w lasach. Nienawidzą orków. Są magicznymi stworzeniami, gdyż potrafią mówić, chodzić i nawet walczyć. Potrafią ciskać kamienie na duże odległości. Nie da się ich zabić mieczem. Nienawidzą toporów, gdyż ona mogą je pociąć, a także nienawidzą ognia, gdyż ogień ich pali. Potrafią przyzwać do walki innych entów poprzez zawołanie. Zazwyczaj działają pojedyńczo, chyba, że chodzi o wspólną sprawę.

Chimery - Pół Lew pół Skorpion. Zamieszkują jaskinie. Mają brdzo silny trujący jad. Zabija na miejscu nawet cyklopów.

Roślinność:

Marienburg szczególnie pięknie ywgląda w nocy. Piękne kwaity dające kolorowe poświaty.
Światło księżyca na ziemi. Niestety, w nocy budzą się do życia różne drapieżniki, dlatego
praktycznie nikt kto widział piękno Marienburgu w nocy nie wrócił żywy. Osiedliło się tu
dużo różnych roślin mięsożernych jak wielkie muchołówki, albo wielkie gnilce.


Ukryty tekst:
Wybiorę czterech graczy, którzy wyślą zgłoszenia rejestracyjne (Niżej Rejestracja). Będą budowali wojska i toczyli między sobą bitwy. Żeby nie było, będzie to gra realistyczna i wosjka nie będą się budowały w godziną, a także nie będą podróżowali między miastami w minutę. Zamierzam zrobić z tej gry mój przebój. Będzie kilka sesjii ( TO NIE JEST RPG TYLKO MMORPG!) Co tu będę się rozpisywał. Zapraszam do Rejestracji. Jak przeczytacie całe, i dalej będziecie mieli jakieś pytanie, zapraszam do krótkiego FAQ (na samym dole), a jeżeli będziecie dalej mieli pytania, zgłaszać je do mnie na PW, wtedy będę Aktualizował FAQ. Oczywiście po każdej turze będę umieszczał screeny
w tibiowej grafice.





Ukryty tekst:

01.01.3014 - Ludzie pod dowództwem Lorda Hyuu osiedlają się na kontynencie.
01.01.3014 - Lord Hyuu rozpoczyna szkolenie pierwszych wojsk.
01.01.3014 - Lord Hyuu przygotowuje się do starcia z goblinami.
05.01.3014 . - Minotaury pod dowództwem Lorda Vethara osiedlają się na kontynencie.
05.01.3014 - Orkowie pod dowództwem Króla Reza Urget osiedlają się na kontynencie.
05.01.3014 - Elfy pod dowództwem króla Pisay'a osiedlają się na kontynencie.
05.01.3014 - Krasnoludy pod dowództwem króla Megroma osiedlają się na kontynencie.
05.01.3014 - T'Skrangi pod dowództwem króla Niguela osiedlają się na kontynencie.
05.01.3014 - Król Pisay rozpoczyna trening pierwszych wojsk.
05.01.3014 - Król Vethar rozpoczyna trening pierwszych wojsk.

05.01.3014 - Król Niguel rozpoczyna produkcję pierwszych wojsk.
05.01.3014 - Król Hyuu wysłał swojego dowódcę z oddziałem na gobliny. Zastawił nieudaną zasadzkę.
05.01.3014 - Król Hyuu zakończył zwycięsko walkę z goblinami. Wziął do niewoli ich dowódcę.
05.01.3014 - Król Pisay wraz ze swoimi wojskami przeprowadza zasadzke w wąwozie na gobliny. Narazie czeka na właściwy moment. W okolicy Zero goblinów. Tylko palące słońce.
05.01.3014 - Król Pisay wycofuje swoje wojska... Jednak ktoś podąża za nim...
11.01.3014. - Król Vethar wysyła dyplomatę do Lorda Niguela.
11.01.3014. - Orkowie wycięli pobliski las i rozpoczęli budowę nowej palisady.
23.01.3014 - Minotaurzy wyruszają na wschód w poszukiwaniu rudy żelaza. Stworzyli topór Harun.
23.01.3014 - Gracz Dark Alphadron wysłał szpiega do kraju gracza ***** (haha myślałeś, że napiszę?) .
23.01.3014 - Król Megrom rozpoczyna budowę palisady i wilczych dołów.
1.02.3014 - .Król Reza Urget rozpoczyna oblężenie na miasto Króla Pisaya




Ukryty tekst:

Q: Jak długo trwa produkcja jednostek?
A: Zależy jakich.
Żołnierz: 10 ludzi dziennie.
Strzelec: 10 ludzi dziennie
Mag: 2 dziennie
Jeździec: 5 dziennie
Potwór Unikatowy: 1 na dwa dni.
Generała i Króla każdy ma na początku za darmo.

Q: Czym różni się Żołnierz od Jeźdzca?
A: Oczywiście Żołnierz jest od Jeźdzca słabszy.

Q: Jak długo poruszają się jednostki?
A: 10 mil dziennie (hehe ma się rozumieć centymetr na mapie na turę. Centymetr odmierzam moją linijką xD)

Q: Co to jedna tura?
A: To cały dzień. Raz na dzień możesz wykonać swój ruch. Możesz werbować jednostki, Wysyłać je, (kiedy idą,
możesz wykonywać ruchy. Np. kiedy wczoraj wysłałeś wojsko na miasto, następnego dnia możesz dalej wykonywać inną czynność) a także toczyć bitwy kiedy wosko już dotarło. Nie musisz od razu atakować. Możesz
kazać czekać wojsku np. na posiłki.


Q: A co jak chcę w czasie bitwy zaplanować taktykę?
A: Obydwie strony mogą wysłać zwiadowców. Oni mniejwięcej powiedzą ile przeciwnik ma wojska.
Jak chcesz zaatakować jakąś taktyką, wyślij mi ją na PW.




Ukryty tekst:



1. Hyuu - Ludzie, kolor Szary
2. X-Zero - T'Skrangi, kolor Ciemna Zieleń
3.DARK ALPHADRON - Orkowie, kolor Żółty
4.Avios - Minotaury, kolor Czerwony.
5.PISAY_666 - Elfy, kolor Jasnej Zieleni.
6. KRAON - Krasnoludy, kolor brązowy.





Ukryty tekst:
Aby utworzyć sojusz wypełnij ten szablon:
Herb sojuszu: Jakiś herb. Przykład:

Nazwa Sojuszu: np. The bloody Oracle
Skrót do Sojuszu: np. TBO (The Bloody Oracle)
Wymagania: np. tylko ludzie, danina w wysokości np. 5 Żołnierzy... itp.
Opis sojuszu: jakiś opis.
Maksymalna ilość członków:
Członkowie:
Założyciel:
BESTIA UNIKALNA: Kiedy sojusz będzie pełny, założyciel może zaplanować i zrobić BESTIĘ UNIKALNĄ.
Np. w sojuszu są 3 osoby. Jedna rasa to orkowie, druga to ludzie, a trzecia to krasnoludy. 3 to maksymalna liczba osób w sojuszu.
Teraz założyciel (Orkowie) może zaplanować bestię mieszaną ze wszystkich armii (coś co ma w sobie coś z krasnoluda, orka i ludzi).
Jak już zaplanuje i umieści tu jej obrazek, można ją przywołać raz, a jak zginie, można ją wskrzesić. Po świecie nie mogą chodzić dwie bestie z jednego sojuszu.
Może przywołać go tylko jedna osoba z danego sojuszu. Przywołuje się 5 tur i jest bardzo potężna. Mam nadzieję zę mniejwięcej wytłumaczyłem.

Ostatnio edytowany przez Osar_Delving - 02-05-2008 o 16:05.
  Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.