Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Tompior
Taaaa, zajebiscie im interes ratuje wersja pc. Ile osob mialo oryginalne GTA SA na PC?
Z moich znajomych wszyscy mieli piraty. W internecie tak samo, piraty.
Na konsolach ma sie najwiekszy zysk ze sprzedazy gier.
Zrobienie GTA 4 kosztowalo 100mln $. M$ zaplacil im 50$ (no niezle...). Pozostaje 50 mln aby wyjsc na 0.
1 gra kosztuje... 50$. Wiec 1 mln gier daje nam 50mln. Trzeba od tego odjac koszt wyprodukowania plyty i jej wytloczenia (nie wiem ile od sztuki bierze tlocznia, ale na pewno niewiele).
Takiego zysku na pc nie bedzie.
|
Zysku takiego nie bedzie napewno, ale konwersja gry tez duzo nie bedzie kosztowac a zawsze cos zarobia

Powinni do trybu MP wprowadzic cd-key ktory bedzie sprawdzany przed kazdym laczeniem sie do serwera, to sukces call of duty