Zobacz pojedynczy post
stary 02-05-2008, 11:38   #1612
M4r3X
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 10 2005

Posty: 140
Świat: Inferna
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez _WrD_ Pokaż post
Co do profesji to najlepiej brać alchemy, z tego podobno jest niezła kasa, zwłaszcza jak masz full. A żeby nie stać i nie spamować, że chcesz kupić kfffiatki, najlepiej wziąść herbalism i samemu je zbierać ;p

Btw, pytanko: Czy tailoring na fullu daje całkiem niezłe armorki, czy raczej słabe? Bo nie rozumiem tej profy za bardzo ;p
Jawelcrafting i Enchanting dają więcej kasy niż alchemia. Prawda, mogę przerobic Primal Earth (3g) na Primal Water (25-30g) ale tylko raz na dzień. Tak samo z Mightem, zarabiamy jakieś 20g, ale znowu raz na dzień, natomiast enchanter jest w stanie zrobić w parę sekund 30g (fee za high-endowe enchanty, bądz 2-5g za medium-endowe) Jednak zawsze istnieje prawdopodobieństwo 5x (z transmuting spec) czyli na primal mighcie możemy zarobić nawet 430g na czysto, ale taki myk z 5x niestety bardzo rzadko wchodzi. Miksturki prawda są przydatne, ale majątku na nich sie nie dorobisz, a i roślinki do miksturek od 350 same w sobie kosztują jakieś 90% ceny elixiru.


Co do tailoringu:
poprzeglądaj sobie co możesz robić od 300, tutaj:
http://www.wowwiki.com/Tailoring_Patterns/master
M4r3X jest offline