Zobacz pojedynczy post
stary 03-05-2008, 22:44   #64
Xerionis_Family
Użytkownik Forum
 
Xerionis_Family's Avatar
 
Data dołączenia: 16 09 2006
Lokacja: WLKP

Posty: 325
Stan: Początkujący
Świat: Polska
Poziom: 192
Skille: 100+
Poziom mag.: 25
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lechista Pokaż post
I właśnie takie osoby jak ty psują tibie.(chodź i tak tibia to gówno)
Jakby zrobili cos takiego to jeszcze bardziej by zjebali tą grę, bo nie było by już czegoś takiego jak super rzadki item
W grze okolo 100osob(200?) ma 200lvl, a więc pomyśl jak na wartości straciły by itemy które wypadają pewnie z jakiegoś gównianego moba


dokładnie
Można by zrobic tak jak w l2, że 1 bossa ludzie biją (3-4h) i to same 89lvl'e. z dobrym equip
Zresztą to, ze mozna wbijać tyle leveli ile się chce to gówniany pomysł...

Żal... znawca, wejdź na erig net w TOP500... na liście NAJMNIEJSZY lvl to 203... więc 200+ musi być znacznie więcej niż 500 a gdzie ty 100-200

Nie wiem co masz na myśli mówiąc "mob" ale jeśli chodzi o zwykłego potwora to ceny i tak krążą dookoła cen djinowych/rashidowych, a jeśli chodzi o bossa, to ceny wachają się zależnie od tego kto co chce mieć do domku i jak bardzo... bo po nic innego w tibii rary się nie przydają niestety.

Co do tego, żeby 100~ lvle mogły bić kilka godzin bossa w dużych ekipach i dobrym eq to dobry pomysł, ale cipsoft zamiast na ilość hp i taktyke z jaką trzeba zabić bossa cipsoft kładzie na ilość hp i siłę potwora co jest moim zdaniem głupie.

Dlaczego nie wprowadzić bossów w stylu starego Ferumbrasa? - Sterowanych przez ludzi np. przez GM'ów lub kogoś z cipsoftu?... (żeby było sprawiedliwie można by wprowadzić zasadę, że jeśli osoba sterująca bossem przeżyje to dostanie jakąś kwotę/rare item a jeśli nie to nagroda i exp wpadnie w ręce graczy). Wtedy napewno taktyka się bardziej przyda...
__________________
Chcesz usłyszeć najlepsze piosenki o tibii? Otwórz


[youtube]Mój kanał yt:

Xerionis_Family jest offline   Odpowiedz z Cytatem