Zobacz pojedynczy post
stary 04-05-2008, 10:16   #67
Xerionis_Family
Użytkownik Forum
 
Xerionis_Family's Avatar
 
Data dołączenia: 16 09 2006
Lokacja: WLKP

Posty: 325
Stan: Początkujący
Świat: Polska
Poziom: 192
Skille: 100+
Poziom mag.: 25
Domyślny

Jeśli to co napisałeś w loocie to twoim zdaniem "rare" no to żal... gdyby tak wielki team nawalał się z potworem tyle czasu za takie itemki to wątpię żeby ktokolwiek sie wybierał na bossy...

Lvl do bossa powinien być jak najbardziej, ale tylko wtedy, gdy zmieni się reszta systemu bo jak narazie to będzie mało "fajne".

Po 1 - rare itemy powinny być naprawdę very rare i ciężke do zdobycia, ale za to powinny dużo dawać (np. +200-400 obrażeń od jakiegoś żywiołu dodatkowo oprócz tych statów które maja bo i tak maja niskie w porównaniu do przedmiotów które można zdobyć normalnie - od żywiołu, żeby nie były zbyt potężne i nie działały na wszystko ~ czyste uatrakcyjnienie)

Po 2 - bossy sterowane przez ludzi z dużą ilością hp, możliwością summonowania silnych dodatkowych potworów ale mogące chodzić tylko po określonym terenie i posiadający dużą możliwość leczenia, ale nie zadające hitów po 2,5k+ tylko po max 1k+. Gra stała by się bardziej atrakcyjna chyba że cipsoft wymyśli tak zaskryptowanego potwora, żeby działał niemal inteligentnie. No bo wybaczcie ale jeśli potwory są na tyle "inteligentne" że dają się trapować i atakują tylko blokera który spamuje exeta rex "" kill me plx a reszta nawala mwalle, sd, assain starsy, sio "bloker" to monotonne się robi...

Chciałbym jeszcze przypomnieć, że trochę rozmowa zboczyła z toru. Kwestia czy ludziom opłaca się expić czy nie nie ogranicza sie tylko do bossów ale także do atrakcji na hlvlach i tego co one daja.
__________________
Chcesz usłyszeć najlepsze piosenki o tibii? Otwórz


[youtube]Mój kanał yt:

Xerionis_Family jest offline   Odpowiedz z Cytatem