Ostatnio tak sobie gadałem z kumplami o diablo, i tam jest taka fajna opcja szczególnie do grania online, z dostępnym ultra ciężkim poziomem, na który trzeba zdobyć odpowiednie klucze itp... długa historia, ale coś podobnego można by zrobić w tibii.
Po 1 można by wpakować w Tibię item który by przypominał kostkę z Diablo - coś umożliwiającego łączenie odpowiednich itemów w celu uzyskania innego (ciekawym rozwiązaniem było by to, gdyby można było zdobyć tylko 1 taki item na całym servie - żeby nie było przypadku że ktoś go niechcący stracił [wpadł do wody itp] była by możliwość zdobycia go od nowa przez inną osobę w takim i tylko takim wypadku).
No i pierwszym zastosowaniem takiego przedmiotu mogły by być itemy z boss'ów z poi. Mianowicie połączenie wszystkich itemów za pomocą opisanego wyżej mogło by dawać przedmiot/klucz umożliwiający temu, kto go posiada wejście w dalsze korytarze poi, w których jest
prawdziwy hardcore. Mówię prawdziwy, ponieważ teraz 150lvle robią team 5 osób i czyszczą poi, co nie wydaje mi się już ciężkie. Tam natomiast mogły by się znajdować potwory przewyższające siłą bossy z poi, a mogły by być w takich ilościach jak normalne z rodziny demonów na poi. Idealne miejsce dla 300~lvlowych postaci.
Niezły hardcore prawda? Dawały by one prawdziwe rare itemy , ale były by bardzo ciężkie do pokonania. Dzięki temu, że tylko ta osoba która posiada klucz/przedmiot może tam wejść, więcej ludzi na servie będzie musiało posiadać takie (nazwijmy to) "klucze" co da motywację do bicia bossów i expienia na poi. Na dodatek potwory mogły by być odporne na wiele ataków itp. Spowoduje to, że znowu będzie w grze potrzebny team a nie solo style. Knight z obstawą w postaci druidów + sorce i palki jako shoterzy (przynajmniej 10-20 osób na 250+ lvlach musiało by tam być - taki hardcorek, kto tego nie lubi

)
Ponadto przywrócenie zależności hitów od lvli mogli by dać znowu...
Mogli by zrobić rare itemy, które naprawdę są warte więcej niż położenia w domku...
Nowe potiony (jakieś dające super dużo oraz te zwiększajace dista itp) lecące z bardzo silnych potworów lub z bossów (np. bp takich potek wypadający z ghazabarana, 2-3 potki z demodrasa... ze słabszych już nie bo były by zbyt "częste"). Gracze by kupowali je za naprawdę niezłe pieniądze i wykorzystywali na tego questa którego opisałem wyżej lub inne naprawde ciężkie przeprawy. W końcu h lvle siano zamiast inwestować w allegro by na tibię i naprawde ciekawe przygody przeznaczyli.
No i coś mniejszego niż small stonesy (mniej ataku) bo te hity z nich to bUl... aha no i dlaczego kamienie znikają jak się skiluje? Pękają czy coś? o.O