Zobacz pojedynczy post
stary 14-06-2008, 15:16   #225
Cacuss
Użytkownik Forum
 
Cacuss's Avatar
 
Data dołączenia: 16 04 2005
Wpisy bloga: 6

Posty: 367
Domyślny

@UP: Sama prawda.

@Kucza: Trochę sobie zaprzeczyłeś. Jak i tak musisz sam wszystko robić, jak w innym języku, to lepiej robić to w tym przykładowym c++, bo gra będzie wydajniejsza. Tak a propo.

Ale to tylko odnośnie wypowiedzi, bo ja uważam, że lepiej robić w tym multimedia fusion, czy jak tam, bo przynajmniej są szansę zakończyć projekt i żeby jakoś dało się grać. W ulubionym języku nieznających się na programowaniu trzeba poświęcić co najmniej 2x więcej czasu, niż w czymś innym.

@Down: Jasne, że szybciej.

Tylko kurcze. Nie wiem skąd się wzięła taka moda na gadanie o asmie. Przecież tego języka NIE używa się do gier, bo po prostu jest to niepotrzebne, a wiedzy trzeba mieć o wiele, wiele więcej, nie mówiąc już ile razy więcej linijek kodu zajmuje asm od nawet c++. Dobre gry i wydajne da się tez pisać w Basic'u, nie ma co się męczyć w jakieś 'cecki'.
__________________
Nowe, niespotykane i wyjątkowe you can dance 4! Tańczmy albo nie, ale czytajmy tę stronę ; )

Ostatnio edytowany przez Cacuss - 14-06-2008 o 19:08.
Cacuss jest offline   Odpowiedz z Cytatem