KNIGHT
-spora ilość hp (+15)
-duża liczba caparcity
-wysokolvlowy knight, unosząc 60~ plecaków manafluidów, może zaszyć się na dobrym expowisku, nie wychodząc po uzupełnienie swoich zapasów
-knight zadaje "darmowe" damage
-wysokolvlowy knight jest w stanie blokować silne potwory (ze względu na ilość HP)
-knight zdobywając średnią liczbę punktów experince zarabia na tym sporo pieniędzy (gp)
-dobrze wytrenowany shielding sprawia iż potwory które walczą w zwarciu, zadają mu znacznie mniejsze obrażenia
-knight podczas zdobywania doświadczenia (experince) nie musi się zbytnio martiwć o drobne błędy które spowodują śmierć (spora ilość hit points)
__________________________________________________ _______________
SORCERER
-duża liczba mp (+30)
-dość wysoki, stały damage
-wysokolvlowy sorcerer jest w stanie uciec prawie przed każdym graczem
-sorcerer potrafi odebrać przeciwnikowi sporą liczbę hit points, niestety po update ciężko jest kogokolwiek zabić solo, jeżeli osoba ta jest przy komputerze i nie ma właśnie zawału, wyjątkiem jest opcja walki postaci magicznych, wystarczy drobny błąd jednego z graczy powoduje szybką śmierć
-sorcerer zadaje damage na odległość
-wysokolvlowy sorcerer jest w stanie osiągnąć niesamowicie dużo punktów doświadczenia w ciągu jednej godziny
Wybór nie jest prosty...
Jeżeli lubisz szybko biegać, zadawać dobre obrażenia (niestety dużym kosztem) i mieć urozmaiconą postać - sorcerer jest dla Ciebie.
Jeżeli wolisz mieć silną postać, której nie brakuje pieniędzy, oraz o którą nie musisz szczególnie martwić się podczas huntów - knight jest dla Ciebie.
Ostatnio edytowany przez Kamliss - 26-06-2008 o 12:13.
|