@Kleczajek : Mozliwe, ze dane karty przestaly byc obslugiwane - sam kiedys kupowalem pacce przez karte, ktora "oficjalnie" nie byla uznawana, dopiero po jakims czasie zostalo to zablokowane. Ewentualnie problem moze byc po stronie elementu5. Postaraj sie skontaktowac z ta firma piszac na mail :
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez tibia.com
You can reach element 5 via email at [email protected] or at their hotline:
USA: +1 (952) 646 5022
Germany: +49 (0) 221 31088 30
Please remember to always state your order reference number when dealing with element 5.
|
Pod tym adresem e-mailowym powinni wyjasnic, co jest nie tak.
@Qaziqs : mozliwe, ze wystapil jakis problem z polaczeniem. Nie wydaje mi sie, zeby byly jakies komplikacje, ale zawsze mozesz poczekac i skontaktowac sie w tej sprawie z element5 lub bezposrednio z supportem cipsoftu - mail do elementu masz podany powyzej, adres internetowy cipsoftu powinien byc gdzies na tibia.com (kiedys byl to bodajze
[email protected], ale nie wiem, czy dalej jest ten adres aktualny).
@Wigon'Saris : od pewnego czasu Visa Electron nie jest obslugiwana, raczej musisz postarac sie o zwykla Vise.
@Karol4334 : podobny problem jak u Kleczajka - kontaktowales sie z nimi na podany wyzej adres?