Zobacz pojedynczy post
stary 24-06-2008, 13:19   #19
Gravemaster
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 10 03 2006
Wiek: 30

Posty: 9
Profesja: Sorcerer
Świat: Guardia
Poziom: 17
Skille: 15/18
Poziom mag.: 13
Gravemaster ma numer GG 2259829
Domyślny

Spotykają faceta w płaszczu na skrzyżowaniu i od razu wiedzą, że mag? Poza tym tak ot chce ich czarów nauczyć...dobry zielarz nie mówi, gdzie zbiera rośliny, jeśli wiesz, co mam na myśli...Ta brama (to jest brama?) wygląda trochę przyziemnie... poza tym na granicy widoczności są roślinki...a to płyty z pustynnego miasta grają podłoże, racja? Czemu raz jest pustynia, raz brukowana droga, potem znów pustynia? I czemu bank na odludziu? Jak już wyżej - sklejka drogi. Wg mnie jeszcze te tabliczki głupio zrobione - po częsci napisy wiszą w powietrzu...."Zzz" wygląda ciekawie, ale zbędnie. No i czemu warta nie stoi tylko śpią wszyscy strażnicy? A koń to ich pobudzi, chyba że śpią snem wiecznym...a te...em...miedniczki? Są zapalone a i tak ciemno. I jeszcze na fortepianie są nutki. A prawa ściana? Niedoklejona luka! Wprawny wędkarz złapie cenną rybkę! Ale jakaś fabuła jest, coś się dzieje (nudno ale jest) no i coś się starasz (własne lokacje) 4/10
Gravemaster jest offline   Odpowiedz z Cytatem