Zobacz pojedynczy post
stary 25-06-2008, 15:26   #8
Dr. Omader
Administrator
 
Dr. Omader's Avatar
 
Data dołączenia: 05 01 2004
Lokacja: Happyland :)
Wiek: 38

Posty: 4,290
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 104
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez dawid1121 Pokaż post
jeżeli nieprzepada to pomuż mi mam następujący problem:
Orzymałem pacca na acc i aktywowałem go według instrukcji firmy DROM
byłem zalogowany i pacc się niezaakceptował i dalej go nie mam co mam zrobić aby go na nowo zaakceptować??
Pewnie coś źle kliknąłeś i odrzuciłeś PACC. Jeśli kupiłeś w mojej firmie to wyślij do nas maila na pacc[małpa]tibia.pl (zamiast [małpa] wstaw znak @). Jeśli ktoś inny Ci kupował lub sam sobie kupowałeś to ta osoba musi napisać maila do CipSoftu na [email protected], podać numer zamówienia i poprosić o przywrócenie pacc na konto gracza X.

Co do pytania głównego:
Nieaktywowany pacc może sobie leżeć latami na koncie i będzie tam spokojnie czekał.
Dr. Omader jest offline