Zobacz pojedynczy post
stary 25-06-2008, 18:56   #34
Juzefek
Użytkownik Forum
 
Juzefek's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2006
Lokacja: Stg
Wiek: 32

Posty: 1,099
Stan: Na Emeryturze
Imię: Po co
Gildia: to
Świat: czytasz?
Juzefek ma numer GG 6720333
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kamliss Pokaż post
KNIGHT

+spora ilość hp (+15)

+duża liczba caparcity

-wysokolvlowy knight, unosząc 60~ plecaków manafluidów, może zaszyć się na dobrym expowisku, nie wychodząc po uzupełnienie swoich zapasów

-knight zadaje "darmowe" damage

-wysokolvlowy knight jest w stanie blokować silne potwory (ze względu na ilość HP)

-knight zdobywając średnią liczbę punktów experince zarabia na tym sporo pieniędzy (gp)

-dobrze wytrenowany shielding sprawia iż potwory które walczą w zwarciu, zadają mu znacznie mniejsze obrażenia

-knight podczas zdobywania doświadczenia (experince) nie musi się zbytnio martiwć o drobne błędy które spowodują śmierć (spora ilość hit points)
__________________________________________________ _______________

SORCERER

+duża liczba mp (+30)

+dość wysoki, stały damage

-wysokolvlowy sorcerer jest w stanie uciec prawie przed każdym graczem

-sorcerer potrafi odebrać przeciwnikowi sporą liczbę hit points, niestety po update ciężko jest kogokolwiek zabić solo, jeżeli osoba ta jest przy komputerze i nie ma właśnie zawału, wyjątkiem jest opcja walki postaci magicznych, wystarczy drobny błąd jednego z graczy powoduje szybką śmierć

-sorcerer zadaje damage na odległość

-wysokolvlowy sorcerer jest w stanie osiągnąć niesamowicie dużo punktów doświadczenia w ciągu jednej godziny

Wybór nie jest prosty...

Jeżeli lubisz szybko biegać, zadawać dobre obrażenia (niestety dużym kosztem) i mieć urozmaiconą postać - sorcerer jest dla Ciebie.

Jeżeli wolisz mieć silną postać, której nie brakuje pieniędzy, oraz o którą nie musisz szczególnie martwić się podczas huntów - knight jest dla Ciebie.
Zaznaczone. Od kiedy to minus?
__________________
Juzefek jest offline   Odpowiedz z Cytatem