Zobacz pojedynczy post
stary 27-06-2008, 18:45   #725
ArkaZalam
Użytkownik forum
 
ArkaZalam's Avatar
 
Data dołączenia: 23 06 2008
Lokacja: BYTOM-MIECHOWICE
Wiek: 31

Posty: 6
Stan: Początkujący
Imię: Arka Zalam
Profesja: Paladin
Świat: Elysia
Poziom: 11
Skille: 45/33
Poziom mag.: 2
Domyślny

Dobra chce przetlumaczyc tego nowego lista na tibia.com niewiem czy dobze bo przez google a napewno nie bede siedzial i go tlumaczyl caly dzien

Latem aktualizacji będzie nie tylko wprowadzają na nowo obszarów, nowe funkcje i samouczków, ale także kilka nowych potworów. Niektóre z nich chcielibyśmy wprowadzić do was w dzisiejszym liścik.

Po aktualizacji lato, karaluchami to będzie pierwszy, że nowe potwory Tibia przygód spotkają się w Rookgaard. Santiago w piwnicy jest zarażonych tych nieprzyjemnych, ale nieszkodliwe szkodników.

Ponadto, rycerzy i czarownicy, że ich test nowego sprzętu w szczególnych lochy w sprawie powołania nowego Island of Destiny spotka nowych przeciwników. Skeleton bohaterowie są bohaterami poprzednich którzy postanowili poświęcić swoje Afterlife do straży niektóre szczególne miejsce. Łącząc siły z undead i prowess ich dawnego życia, młodzieży czarownicy nie powinny brać je lekko. Rycerze będą musiały stawić czoła karzeł górników którzy są dobrze znane ze swej wyjątkowej konstytucji i ogromną moc.

Niektóre z pierwszych stworzeń, które zazwyczaj są głównym polować na Goblins. Mały dostał zielone potwory Modernizacja i były jednolite z dwoma nowo odkrytych krewnych. Goblin assassins są z pewnością najbardziej skomplikowane i iz ich rodzaju, przy jednoczesnym goblin scavengers preferują atak z dużej odległości, najlepiej z broni zatruty.

Wyrms są silne, że bojownicy są zadziwiająco zwinny. Ponadto mają bardzo ostre zęby, że łatwo poprzez cięcie większości materiałów. Także morze węże są potężne i zwinny stworzeń. Są one wystarczająco silne, aby zniszczyć cały statek, więc można sobie wyobrazić, co z pewnością jednym lub nurek pływak ma prawo oczekiwać od tych zwierzat.

Ekonomia, że ma nowe elementals zostały obudziły się przez złego stanu środowiska. Faktem jest, niszczących uprawnień ziemi i energii elementals, znajdujących się w różnych rozmiarach i mocnych stron, wkrótce Tibian plagą na ziemie. Co więcej, woda elementals dostał kompletny nowy wygląd.

Bog Raiders i wzrost po obu wisps ktoś umarł w bólu i strachu w torfowisk. A zgniłe szkielet owinięty rundy z masy roślin i liści tworzą organ ten jest straszne. Sterowany przez szaleństwo niż inteligencja, bog Raiders są niebezpiecznych wrogów. Wisps rozwijać od wyrobów spirytusowych w tych biednych stypendystów, że zmarł w bagnach. Oni nie są złe z natury, lecz działa jak sleepwalkers nieświadomi swoich działań. Niemniej jednak, ich dotykać kanalizacji życia życie żywych stworzeń, które czyni je perilous wrogów.

Grim żniwiarzy wisps są jak duchy, ale zło do rdzenia. Te organy kontroli undead napędzane przez ich celem jest przyczyną zła, bólu i strachu. Najgorszą rzeczą jest jednak to, że nie mogą one zostać zabite na dobre. Nawet jeśli ciało jest zniszczone, posiadających duch ucieka nienaruszone.
ArkaZalam jest offline