Witam. Od razu dzwoń do nich że ci nic nie działa a jak nic oni nie pomogą to:
1. Sprawdź co się dzieje z modemem w trakcie rozłączenia( ile lampek się pali czy któraś z nich miga, czy gasną wszystkie)
1)Jeśli pala się obie lampki przy rozłączeniu lub nie pali sie rzadna wina siedzi w komputerze, masz go najprawdopodobniej zawirusowanego lub nie masz ustawionego nie oszczędzania energii na portach USB. Możesz spróbować także połączenia manualnego(nie przez to okienko od neo)
2) Miga jedna z lampek. Wina siedzi po stronie tych konowałów nic nie robiących. Dzwonisz do nich, że ci net w ogóle nie działa i mają natychmiast przyjeżdżać(jak się monter wysłany spóźnia chociaż godzinę dzwonisz do nich ze skargą) Monter który przyjdzie prawdopodobnie zleci zmianę prędkości internetu na niższą(oczywiście za tą samą cenę jaką masz w umowie) i teraz stoisz przed wyborem: jeśli możesz zmienic dotawcę internetu mówisz im, że nie zgadzasz sie na nic i labo ci naprawią net albo zrywasz umowę

jeśli nie masz jednak możliwości zmiany dostawcy netu skorzystaj ze zmniejszenia prędkości, no chyba że monterek po technikum to naprawi, w co wątpie