Zobacz pojedynczy post
stary 25-07-2008, 18:32   #30
adrianeczeqq
Użytkownik Forum
 
adrianeczeqq's Avatar
 
Data dołączenia: 23 06 2006
Lokacja: Przeworsk
Wiek: 32

Posty: 523
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Knight
Świat: Pacera
Poziom: 132
Domyślny

Odnośnie tych duskusji pod koniec posta: death penaltly(kara za śmierć) i pvp system.
Prawdopodobnie w najbliższym updacie zajdą zmiany jeśli chodzi o straty podczas śmierci i zmiana pvp systemu. Ja z obu tematów wywnioskowałem i myślę że słusznie że zajdzie zmiana tego typu że podczas śmierci na potworze bedziemy tracic wiecej niż podczas zabicia przez innego gracza. Myslę że w ten sposob Cipsoft chce odciazyc przeludnione servery npvp i zachecic graczy do czesto swiecacych pustkami serverow pvp a w szczegolnosci pvp-e.
Tyle ode mnie.
__________________
Cytuj:
Kom zue hausen, kinder machen, szturchen pupen, targen lachen.
How much wood would a woodchuk chuck if a woodchuk would chuck a wood?
adrianeczeqq jest offline