Zobacz pojedynczy post
stary 08-08-2008, 22:55   #53
Rafx
Użytkownik Forum
 
Rafx's Avatar
 
Data dołączenia: 07 11 2004
Lokacja: Venore
Wiek: 40

Posty: 190
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Rafx
Profesja: Elite Knight
Gildia: 7 SINS
Świat: Julera
Poziom: 182
Skille: 95/85
Poziom mag.: 9
Rafx ma numer GG 6432996
Domyślny yoł

Rozwiązanie balansacji jest prostsze niż się wydaje.
Niechaj dadzą 3 addon i zrobią wkońcu full outfity.
Full outfit powinien być mega trudny do zdobycia, liczne nowe questy, ubijani bossowie, najwyższe rangi questów już dostępnych wliczając w to dream challenge. Każdy full outfit powinien mieć swoje zastosowanie, znaleść się powinny zarówno outfity dla wszystkich profesji jak i takie co upgradowały by tylko jedną profesje co zaraz wyjaśnię. Można by było robić wszystkie addony jednak korzystać z ich właściwości tylko po 1 full outficie na dzień, bądź na tydzień (zależnie od wykupienia działania właściwości addonu). Siły addonów nie można by łączyć.

Przykładowe rozwiązanie:

Full Mage: (bardzo dobry dla sorca, dobry dla druida, bez użyteczny dla palladyna i knightow)
10% wieksza siła obrażeń zadawanych przez sorca ale tylko przy pomocy żywiołu ognia i śmierci, lód, ziemia bez zmian - obrażenia dotyczą zarówna run jak i czarów bezpośrednich,
3% większa ilość posiadanej many u sorca, +2 mlvl,
co 4 lub 5 wytwarzany run sd posiada nie 3 a 4 użycia,
u druida bez zmian w ilości many, +1mlvl
3% więcej obrażeń zadawanych przez druta ale tylko przy pomocy żywiołu ognia i śmierci, lód, ziemia bez zmian - obrażenia dotyczą zarówna run jak i czarów bezpośrednich,
palkom i rycerzom nic nie daje ani nic nie zabiera, mini questy dają tylko exp
żeby sorc mógł używać właściwości full mage musi mieć 1 addon Wizard Outfitu oraz 1 addon Summoner outfitu
liczne mini questy

Full Druid: (bardzo dobry dla druida, dobry dla sorca, bez użyteczny dla palladyna i knightow)
10% więcej obrażeń zadawanych przez druida ale tylko przy pomocy żywiołu lodu i ziemi, ogień i śmierć bez zmian - obrażenia dotyczą zarówna run jak i czarów bezpośrednich,
3% większa ilość posiadanej many u druida, +2 mlvl,
exura sio zamiast 140 bierze 100 many, exura gran mas res zamiast 150 bierze 120 many,
u sorca bez zmian w posiadanej ilości many, +1mlvl
3% więcej obrażeń zadawanych przez sorca ale tylko przy pomocy żywiołu lodu i ziemi, ogień i śmierć bez zmian - obrażenia dotyczą zarówna run jak i czarów bezpośrednich,
palkom i rycerzom nic nie daje ani nic nie zabiera, mini questy dają tylko exp
żeby druid mógł używać właściwości full druida musi mieć 1 addon Wizard Outfitu oraz 1 addon Summoner outfitu
liczne mini questy

Full hunter: (bardzo dobry dla palladyna, bez użyteczny dla knighta , bez użytczeny dla postaci magicznych)
4% większe obrażenia z distance, oraz 5% z holy,
5% szybsze bieganie dla paladyna,
10% mniej many bierze każdy rodzaj leczenia dla paladyna,
+1mlvl dla palladyna,
każdemu władcy danego miasta np. król Tibianus w thais, królowa w carlin trzeba przynieść sniper gloves,
wszystkie areny w svargrond muszą być ukończone,
pozostałe voci za mini questy dostaja expa,
liczne mini questy,

Full Knight: (bardzo dobry dla rycerza, bez użyteczny dla palladyna , bez użytczeny dla postaci magicznych)
10% większa siła obrażeń zadawana clubem, axem, swordem,
+1 skill club,axe,sword,
+1mlvl,
po 3% odporności na każdy żywioł
trzeba ubić Old widow, oraz bossa behemotow Stonecrackera
liczne mini questy, pozostałe voci dostają za nie expa.

Full barbarian: (dobry dla rycerzy, średni dla palka, bez użyteczny dla postaci magicznych)
15% większa siła obrażeń zadawana clubem, axem, swordem, 3% większa siła obrażeń z distance,
5% większe przyjmowane obrażenia fizyczne, czyli tracimy 5% więcej,
5% wolniej chodzenie,
potwory nie mogą upijać, odporność na upijanie,
-1mlvl dla knighta , i -3 mlvle dla palka,
sorcom i druidom nic nie daje ani nic nie zabiera, mini questy daja im expa,
wymagana ranga, np. ukonczone machinerary quest, ranga ?WARHERO?, plus ubicie "Warlord Ruzad" nowy boss orcow, został wprowadzony w tym update
liczne mini questy

Full citizendobry dla all profesji plus ludzi na rooku)
czar exiva nie bierze nic many dodatkowo oprocz wyświetlania nicku pokazuje nam miejsc gdzie ktoś się znajduje ( tylko jesli znajduje sie very far)
np. X is in Ab'dendriel, X is in Tarpit Tomb, X is in Dragon lair near Venore etc,
5% większe obrażenia zadawane przez fisting xd,
1% więcej szans na rare i very rare itemy z każdego potwora.
liczne mini questy zarowno na rooku jak i mainie. (jeżeli ktos zrobi na rooku na mainie juz nie musi, za to dostanie expa za questy mainowskie dotyczące 3 addonu tego outfitu)

JAK KTOŚ CHCE BYĆ LEPSZY TO NIECH SE ZASŁUŻY , OUTFITY MIAŁYBY GŁÓWNIE WYŻSZE LVLE GDYŻ NIE POWINNO BYĆ TAK ŻE TAKI 100 EK ROBI TYLE SAMO EXPA NA GODZINĘ CO 200 EK.
A obecny system powinien już zostać taki jaki jest bo bez sensu jest co pół roku grać w inną grę o tej samej nazwie. W sumie już grałem w jej 5-6 różnych wersji.
PS. Pisałem na szybko może być pełno błędów, które dopiero poprawie jak się wyśpie
__________________

Rok temu bylo tak: Teraz jest tak:
112 lvl <----------->157lvl
skille 92/86<-------->skille 94/85
mlvl 7 <------------ >mlvl 8

Bylem Jestem
Szalony fighter Doswiadczony fighter

Ostatnio edytowany przez Rafx - 08-08-2008 o 23:01.
Rafx jest offline