Zobacz pojedynczy post
stary 10-08-2008, 11:47   #62
LarvaExotech
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 05 2005

Posty: 253
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
problem z expieniem w party jest taki, ze sa 2 mozliwosci jego zrealizowania:

1) bijemy silne scierwo ktorego zaden z czlonkow druzyny nie jest w stanie klasc solo, kazdy ma swoja role, ktos blokuje, ktos leczy i jest git

2) bijemy slabe scierwo w duzych ilosciach.

Problem z 1) jest taki, ze po pierwsze zajmujemy expowiska wyzszym levelom, ktore niby tez moga huncic w party, ale znowu zajmujac komus expowiska, i tak w kolko az kogos zepchniemy na poi monstery albo kazemy mu czekac az milion 60 levelowcow skonczy expic na frostach. Po drugie, ze wzgledu na to ze kazdy moze atakowac i praktycznie kazdy sie leczyc w zasadzie nie ma po co brac do teamu przedstawicieli wszystkich klas wiec nic nie napedza rownowagi w ilosci grajacych kazda klasa.

Problem z 2) jest banalny - gdy 4 osoby wejda na resp, nie przyspiesza on czterokrotnie, potworki nie daja 4x wiecej expa wiec sie to zwyczajnie nie oplaca.
w lineage2 zostalo ciekawie rozwiazane expienie w party - gracze ktorzy wspolnie zabija potworka otrzymuja wiecej doswiadczenia (rozdzielonego na pol) niz gdyby go zabila jedna osoba. nie wiem dokladnie jak to dziala ale zdaje sie ze expiac w party za kazdego potworka jest cos kolo 50% wiecej doswiadczenia.
__________________
Za wypowiedź dziękuje:
Larvus~ >.>
LarvaExotech jest offline