@Up
Ta, mi chodzi bardziej o ustalenie jakiś limitów. Bardziej pod stronę RPG a nie samo expienie.
Bardziej opłacalne bicie mobów w party - exp jest większy (np zamiast 2.1k expa za dla w party 3 osobowym każdy dostanie np. 1.5k expa) etc.
Ciekawsze Pvp, (hotkeye) nowe czary ,runy (z efektem upicia np. i paru innych)
Nowe umiejętności dla knighta zużywające np. soule, do PvP/PvM, aury, buffy, debuffy etc...np. żywioły - fajna rzecz, ale za mało urozmaica rozgrywkę.
Pzdro~
Edit:
I chętnie bym poszedł grać w coś innego, ale tibia ma w sobie to "coś" co czyni ją ciekawą. Grałem w Turf Battles, Knight Online, Lineage, MU, Guild Wars, Kał online, Mapple Story, Flyff'a, Survival Project, Silkroad, Cabal, Conquer, Rangarok Online, Rakion, i jakieś tam inne, nie chce mi się przypominać tutułów, i każda z tych gier była na swój sposób ciekawa - ale nie na dłużej, brak im klimatu, legend etc...
__________________
This is for my boys yo
Ostatnio edytowany przez Tharion - 13-08-2008 o 01:47.
|