Zobacz pojedynczy post
stary 13-08-2008, 22:06   #276
Ojciec Dyrektor
Ojciec Dyrektor
 
Ojciec Dyrektor's Avatar
 
Data dołączenia: 18 03 2006
Lokacja: Nowy Sącz

Posty: 327
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Gildia: Anima
Send a message via Skype™ to Ojciec Dyrektor
Domyślny

Witam ...

Posiadam kartę Visa Electron którą mogę płacić za PACC jak kredytową. Kupiłem dla trzech kumpli bez problemu, pacce w 5 min i z konta mi wzięło pieniążki. Kiedy na drugi dzień chciałem kupić kolejny pacc otrzymałem wiadomość:

************************************************** **************************
Numer zamówienia element 5: 223270525
************************************************** **************************
Ten e-mail został wygenerowany automatycznie. Adres nadawcy tego emaila
służy tylko do wysyłania, a nie do odbierania wiadomości! W razie
ewentualnych pytań prosimy zapoznać się z fragmentem DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA.
************************************************** **************************
Tę usługę oraz osobistą opiekę naszych pracowników oferujemy Państwu w
sześciu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim
i portugalskim.
Cytuj:
************************************************** **************************

Szanowny Panie,

Państwa zamówienie na "90 Days Tibia Premium Time" o numerze 2*******25
zostało przez nas przyjęte i jest sprawdzane przez nasz zespół. W ciągu
najbliższych 4 godzin, ale najpóźniej po upływie 24 godzin, skontaktujemy
się z Państwem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Aby uniknąć wielokrotnego obciążenia Państwa karty kredytowej, prosimy nie
wprowadzać zamówienia ponownie.
Po godzinie otrzymałem wiadomość:

Cytuj:
Szanowny Panie,

element 5 przejmuje realizację zamówienia i płatności w imieniu CipSoft
GmbH.

Niestety, nie możemy obciążyć Państwa karty kredytowej za zamówienie
*******5. Dlatego zamówienie nie może zostać zrealizowane.

Poprzez niżej podany link mogą Państwo bez trudu zmienić dane dotyczące
płatności złożonego już zamówienia ********5. Nastąpi przekierowanie do
odpowiedniej strony procesu składania zamówienia. Tam mogą Państwo zachować
sposób zapłaty 'Karta kredytowa' i wprowadzić ponownie dane karty lub
zmienić sposób zapłaty. Przy ponownej wysyłce zamówienia nastąpi zapisanie
zmienionych danych. Nie spowoduje to jednak podwójnego zamówienia!

Zmiana danych dotyczących płatności do zamówienia 2*******5:
https://secure.element5.com/esales/c...***********b4e
Zamówiłem ponownie i znowu otrzymałem tego 1 maila i napisałem maile do Tibii oraz element5 i po kilku godzinach był pacc ...
Kupiłem kolejny PACC, ale sytuacja jest powtórzyła i czekam na odp. cipsoftu lub element5. Opisałem to co mi się dzieje ale nie odpisali mi na to tylko potrzymałem potwierdzenie kupna mi pacc. Co mam zrobić aby nie czekać przy każdym zamówieniu .... i nie pisać tych maili ??????

P.S Dzwoniłem do banku jak otrzymałem 1 raz informacje, że nie mogą obciążyć karty i bank powiedział, że nie ma śladu aby ktoś próbował obciążyć karte (tzn nie licząc tych dwóch pierwszych co kupiłem bez problemowo)

Co robić ????

P.S nie mam żadnych limitów transakcji tzn mam ale na liczbę transakcji 100 dziennie i kwotę 10 000.
__________________

PAMIĘTAJ !
Moja jest tylko racja, i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza, że właśnie moja racja jest racją najmojszą !

Ostatnio edytowany przez Ojciec Dyrektor - 13-08-2008 o 22:08.
Ojciec Dyrektor jest offline   Odpowiedz z Cytatem