Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Grycan
Spróbowałem kupić PACC za pomocą karty i otrzymałem taki e-mail:
[...]
może mi ktoś przetłumaczyć, bo z angielskim trochę u mnie krucho, nie wszystko zrozumiałem. Z góry dzięki
PS. Coś tam zrozumiałem, zdaje mi sie że napisane tam jest iż moja płatność została odrzucona czy coś takiego.
|
Zdaje sie, ze samemu odrzuciles PACC... Gdy probujesz go aktywowac, musisz zaznaczyc DRUGĄ opcje - I accept the premium time (czy jakos tak), bron boze nie opcje ze slowem "reject" (reject = odrzuc)
@Ojciec Dyrektor
Nie martw sie,skoro pobrali kase od Ciebie oznacza to wszystko ok i nie musisz pisac zadnych maili - to standardowy blad ze strony element5. Nikt Ci tez nie odpowie na pytanie, dlaczego tak sie dzieje - po prostu blad ich systemu.
Wystarczy, ze w drugim mailu gdzie dostajesz wiadomosc, ze...
Poprzez niżej podany link mogą Państwo bez trudu zmienić dane dotyczące - kliknij go i znowu dokonaj zamowienia, nie powieli sie ono - zwykle po dwoch, najpozniej trzech probach udaje sie zamowic PACC