Temat: Klimat
Zobacz pojedynczy post
stary 07-01-2005, 15:40   #10
Triztan Ariden
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Hmmm, temat miał być o klimacie w Tibii, a ludzie zaczeli już tu wymyślać różnie dziwne rzeczy, jak niemożność używania niektórych czarów dla ludzi z czaszkami. Jeśli o mnie chodzi to w tibii już przestała być grą polegającą na odgrywaniu ról. Większość ludzi ma po kilka postaci, gdy jedna się znudzi zaczynają grać następną a poprzednią urządzają sobie PK. Poza tym ogrom ludzi posiada jednego lub kilka postacii do robienia run. Nie wspomne już o przypadkach, gdy jednym charakterem grają dwie osoby (a znam takich co maja jedna postać na sześć osób!!! - to się dopiero nazywa multiowning). Trudno mówić w takim przypadku o jakimkolwiek odgrywaniu ról. Pomysł z więzieniem jest bardzo fajny i na pewno by był lepszym rozwiązaniem niż ban ponieważ był by bardziej bolesny dla owego osobnika. Chociaż by przynajmniej musiał być zalogowany. Osobnik by był transportowany na osobną wyspe wienzienną na 30, 50 lub 100 godzin, i raz dziennie dostawal by posilek. To co robi czat z tibi jest mozliwość rozmawiania z dowolną osobą na odległość. By bezbloeśnie rozwiązać ten problem można by było wprowadzić coś takiego jak czar telepatia, nie wim jak by on dokładnie miał wyglądać ale myślałem na takim rozwiązaniem: jest dostępny dla każdej profesjii oczywiście, można go kupić za 200 złotych monet zaraz po wyjściu z wyspy początkujących i minuta z jego korzystania potrzebowała by skorzystać z energi równej jednemu punktowi many. W wiezieniu dzienki specjalnej aurze tak samo jak w depo i świątynii mana by nie przyrastała. @Avager -> pomysł z jedzeniem i trybami chodzenia i biegania popieram. Co do testu na początku gry nie jestem przekonany, ponieważ w internecie szybko pojawiły by się odpowiedzi do niego. To nie miało by sensu.