Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Patysiak
Prosty przykład - anni room. Kto zwykle robi, ma najłatwiej albo pada wręcz celowo (jak shooterzy padną)? Knight!
|
Hp odnawia sie szybciej niz mane, z tego powodu od wprowadzenia anni wlasciwie do dzisiaj magowie maja klawe zycie w anni roomie tylko do momentu az skonczy im sie mana. Jesli do tego czasu zdaza zabic demony - git, jesli nie to stoja wewnatrz bedac w takiej samej sytuacji jak kazda inna klasa, tyle ze z 2-3 razy mniejsza iloscia hp.
Grupa knightow wchodzi, zaczyna atakowac i jest ograniczona tylko tym czy doczeka sie serii ktora zabije grupe czy nie. Jesli sie nie doczeka to moze tam stac i do skonczenia potow.
Cytuj:
hm a co powiecie na to?
Top 500 Vocation Totals (last updated 6d 6h 21m 27s ago):
Elite Knight (275) Royal Paladin (91) Master Sorcerer (64) Elder Druid (38)
Knight (21) Paladin (7) Sorcerer (4)
|
bardzo proste wnioski:
duzo knightow - czesciowo relikt z czasow gdy knighci okupowali czolowe pozycje, ze wzgledu na wyrownane tempo expienia i niezaleznosc ( w przeciwienstwie do sorcow ) od ekonomii serwera ( zamierzchle czasy 7.0 i wczesniej ). Czesciowo - efekt rozpowszechnienia botow i okupowania serwerow npvp, na ktorych mozna bez udzialu czlowieka wyciagac exp ktory jeszcze do niedawna byl przedmiotem marzen niektorych.
malo palkow - ostatnie reformy pojawily sie na tyle pozno, ze proporcja knight-paladin nie zostala jeszcze tak mocno zaburzona, widac to szczegolnie po levelach tych palkow, ktore systematycznie rosna ale okupuja raczej dolna czesc tabelki.
malo sorcow - mimo wszystko w 8.0 paru z nich sie wk*rwilo jak dostali po dupie na sume 50% sily magii, poza tym nawet wczesniej wcale sie tak wysoko nie wybijali.
Druidow na wysokich levelach zawsze bylo malo i zaden imba update nie zmieni tego w 2 dni.