Zobacz pojedynczy post
stary 22-08-2008, 09:40   #158
Wylansowany
Użytkownik Forum
 
Wylansowany's Avatar
 
Data dołączenia: 27 05 2007
Lokacja: Gorzów Wlkp.

Posty: 868
Domyślny

@ZapodajMuze
Heh, zgadzam się. Cip Soft nie może zwiększyć hitów postaci, bo wtedy będzie cała masa h-lvl bez dobrego miejsca na expa i rozżalenia graczy. (Teraz już są tacy; co będzie potem)
Szczególnie problemy są z palkiem, bo to rzeczywiście jest śmieszne, że bierze ileś tam AS-ów czy RS-ów i zawsze wychodzi z zyskiem, czy to z Frostów czy z Demonów. W PvP jest też najlepszy, bo wali większe hity od magów i w dodatku ma więcej hp. Taki sorc/druid musiałby mieć niewiarygodną liczbę manasów i run, żeby w końcu powalić mocno uzbrojonego palka.
Knight jest w tej chwili OK. System leczenia dla postaci wysokich leveli jest może trochę kiepski, ale nadrabia to hitami.
Magowie mają najgorzej i jeśli ta "balansacja" (co za idiotyzm) ma być taka, że w Tibii 8.5~ magami będzie się "zajesupermegaultrafajnie" grało, a palek znowu będzie profesją do ... to nie wiem czy to wszystko ma sens.

@down
1. Po ile chodzi Avenger na non-pvp? A ile trzeba wydać na XXX bp SD czy Icicle?
2. Tu masz rację.
3. j.w
4. Knight też nie ma problemów z capem
5. Postaw knighta-bota na małpach/ żółwiach, wieczorem zobacz zyski. Zapoluj na demony/behemoty magiem, policz zyski. Widzisz różnicę. Dlatego knightem nie opłaca się huntować lepszych stworów - nie ma po co, chyba że dla zabawy.

Mimo, że magowie mają lepsze leczenie, knight w ostatecznym rozrachunku zadaje większe hity przy min. wkładzie kasy. Ma więcej hp i nie musi leczyć się tak często jak mag, więc jest 50-50.

Ostatnio edytowany przez Wylansowany - 22-08-2008 o 13:11.
Wylansowany jest offline