Moim zdaniem nie powinni przywracać starego systemu, ponieważ opierał się na sile magicznej, co do knighta oczywiście nie pasuje. (Myślę, że Cipsoft to zauważył).
Powinni zbalansiwać heal potiony.
Mniej więcej tak:
Heal Potion- 50gp 100-150hp
Strong Health Potion- 100gp 150-300hp 50lv
High Heal Potion- 200gp 300-500hp 80lv
Great Heal Potion 300gp 500-700hp 120lv
X Heal Potion 450gp 700-1000hp 160lv
Ultimate Heal Potion 600gp 1000hp-1300hp 200lv
Elite Elixir 1000gp 1300hp 1600hp 250lv
Oczywiście to tylko przykład. Mana potiony można by podobnie zbalansować ale ostatni potion kończył by się na 160lv.
Dodam jeszcze że Cipsoft powinien rozwinąć bardziej potiony.(mam na myśli te inne nie tylko mana i heal).
Dodać jakieś sklepy (cena ok. 5-10k) monstery (exp~hero+) żęby to było bardziej dostępne a nie tylko z bossów.
Kilka moich potionów:
Tibia Potion: Drop z wszystkich potworów +700expa (Leci jak woce z arcana)
dodaje 500hp i 500mp.
Master Elixir: sklep (2k/e) drop z magicznych monsterów +2100expa
dodaje 1200many 160lv + exhaust 4 sec na manasowanie się tą samą miksturą
Stone Elixir:sklep (5k/e) zwiększa obronę fizyczną o 10% przez 30min. Losowy Drop z kamiennych monsterów.
To tylko kilka z moich pomysłów nie będę przedstawiał tu wszystkich pomysłów bo to mija się z celem.
Wnioskując z tego co napisałem poprawienie oraz ulepszenie (zbalansowanie starych cen itd) potionów naprawiło by cała sytuacje tibijską.
Tzn znikły by spory o leczenie dla knighta oraz dało by motywacjie grania (wszycy by chcieli potiony od 250lv)
Chciałem napisać to all na tibi.com ale nie znam za bardzo angielskiego.
Pozdro