Zobacz pojedynczy post
stary 25-08-2008, 13:41   #13
RailChris
Użytkownik Forum
 
RailChris's Avatar
 
Data dołączenia: 01 02 2008
Lokacja: Polska

Posty: 314
Stan: Aktywny Gracz
Domyślny

Sorcerer (zarys ogólny)

Kto to jest? : Sorcerer (podobnie jak Druid) jest postacią magiczną, czerpiącą swą siłę z żywiołów i różnych rodzajów run. Jako że ma dużo many jest dobry do uderzania z czarów obszarowych (typu exevo flam hur). Na wyższych poziomach jest to naprawdę niezwykle silny przeciwnik.

Informacje : Za każdy nowo zdobyty poziom Mag dostaje 5 Punktów Życia, 10 Punktów Capa (Udźwigu), i dużo many, bo aż 30. Sorcerer'owi co 12 sekund regeneruje się tylko 1 hp, ale co 3 sekundy dostaje 2 mana pointy.

Zalety :
1. Główną zaletą jest bardzo duża ilość many.
2. Potrafi tworzyć najróżniejsze magiczne runy, używać wszystkich czarów leczących oraz ofensywnych.
3. Na wyższych poziomach Sorcerer jest prawdziwie zabójczą postacią.

Wady :
1. Bardzo mało życia, co przeszkadza w polowaniu na mocniejsze potwory samotnie.
2. Mało udźwigu, więc nie uniesiemy zbyt dużo lota i musimy nosić lekkie, nie zawsze dobre eq.
3. Mag to postać trudna do rozpoczęcia przygody z Tibią, ciężko wbić nią chociażby 50 level. Początki są najgorsze, jednak to co nam wyjdzie później powinno zrekompensować straty (moralne? ).
4. Sorcerer przeciwnie do Druida nie może tworzyć run leczących.

Magic Level : Jest to najważniejszy skill o którym powinien pamiętać każdy porządny Mag. Wydawało by się, że przyda się on dopiero od około 33 levela, jak będziemy uderzać z run w Smoki. Błędnie. Im wyższy Mlvl tym więcej punktów życia dostaniemy za czar leczący np. exura (light healing). Więc radzę jak najszybciej wbić dobry mlvl. Warto po wyjściu z Rook'a załatwić sobie bp rybek i jechać narazie na tym jednym czarze.

Ostatnio edytowany przez RailChris - 26-08-2008 o 21:16.
RailChris jest offline   Odpowiedz z Cytatem