Wua, jebanie f bomb, ciągłe paraliżowanie i rzucanie mw od czasu do czasu. Potem zostaje trapniecie ofiary i spamowanie hotem
\o/
U nas bomby/fieldy znikają parę razy szybciej, nie da się paraliżować a bez mw możemy obessać. Bez wcześniejszego ztrapowania wyjścia ofiara zapewne spieprzy, bo tu, nie spamujesz hotem - tutaj trzeba się zdać na moba a jego hity/szybkość nie zależą od nas.
Podsumowując - pvp od 7.8 to jeden wielki shit. Tylko dzieci którym koledzy nawciskali, że jak będą grać na pvp to staną muthafuckin' og's, i jaka w ogóle trudna jest tu gra, wierzą w idee tego gówna jakim jest dzisiejsze pvp.
v7.4 _/
@AdiZgOlek
Ujeb 102 ms'a na fibuli w teamie 50ed, 52ms i 85ek~, kiedy on tam hunci i brakuje spawna... wtedy będziesz mógł mówić, gdzie gra jest trudniejsza :^)
Piona.
@Edit
Cytuj:
|
a co do pvp w dzisiejszej tibi to liczy sie tez znajomosc terenow i takie tam bezdety ale nie bede tego wymienial bo po co?
|
U nas też, więc tego nie wymieniłem. Dlaczego? - sam sobie na to odpowiedziałeś.