w grze offline klimat to wypadowa fabuły, nastroju stworzonego grafiką i dźwiękiem oraz po części wygodą grania. Jest to raczej subiektywne odczucie bo nie każdy dla przykładu musi lubić strategie typu Medievall czy Silent Hilla.
W mmo w znacznej mierze klimat tworzą inni gracze. Wystarczy sobie porównać serwery UO gdzie za samo użycie skrótów typu LOL, GFB czy słowa noob leci ban. Tam nie mówi się "hi" tylko "witaj wędrowcze"
Czy Tibia ma klimat? Gdy wywalimy graczy to tak, ale licząc się z nimi ta gra klimat straciła parę ładnych lat temu.
p.s. jak to Rybzor mądrze (sic!) zauważył, nie "klimat w grze" ale "klimat gry"... Bo jak mowa o "klimacie w grze" to Tibia ma ich aż 3! Umiarkowany, równikowy i polarny...
Ostatnio edytowany przez Vanhelsen - 29-09-2008 o 16:41.
|