Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Alanus Lutinum
Niby czemu? Więc mamy nie wprowadzać pomysłu bo gra by się upodobniła do innych gier, które mają taki system i sprawdza się on świetnie? Bez sensu, więc męczmy się dalej i dajmy się wyśmiać przez graczy, którzy grając w inne gry korzystają z tego systemu, a my na złość samym sobie go nie akceptujmy, po to żeby nasza gra się wyróżniała na siłę.
|
np. Chcę grać w grę która różni się czymś od każdego innego MMO.
Jest masa gier online ale wszystkie one są cholernie podobne do siebie. Tibia póki co taka nie jest, nie ma dźwięków, grafika nie rzuca na kolana( i nie jest utrzymana w stylu jak to zwykło się mawiać "japan mmo"), ma całkiem odmienny trade system, który jest rzadko spotykany (99% MMO ma bazar/AH bądź gracz stoi na targu ze swoimi przedmiotami) i nie chodzi tu o to aby zostawać przy czymś na siłę, można coś nowego wprowadzić ale trzeba zapamiętać , w tego typu grach liczy się interakcja między ludźmi a w tibi jest ona coraz bardziej ograniczona np. Już nie ma run które tworzył mag/druid i kupował je paladyn/knight tylko jest sklep, nie opłaca się w większości brać drugiego gracza na hunta, solo można więcej zarobić. Za parę updatów to już w ogóle relacjie między graczami na pvp ograniczą się do "how long u hunt here" albo "pay 100k , you are hunted". a na no-pvp "fuck u noob"