Powiem tak, skille każdy ma jakie chce. A sam bym tabele zrobił inaczej...
Skille knightem na świecie no-pvp
Level______Skille
8-15..........40/40
16-20.........50/50
21-30.........60/60
31-40.........65/65
41-50.........70/70
50-75.........80/80
76-100.......85/85
100+..........według uznania
Skille Knightem na świecie pvp
Level______Skille
8-15..........45/45
16-20.........60/60
21-30.........65/65
31-40.........70/70
41-50.........75/75
50-75.........80/80
76-100.......90/90
100+..........według uznania
Zapytacie czemu rozdzieliłem skille knightem na świat pvp i no-pvp? Ponieważ na świecie pvp knightowi łatwiej jest skillować gdyż może robić to na sumonach (Ghoul, Monk stawiony przez postać magiczną). Natomiast na świecie no-pvp człowiek musi skillować na trollach, rotach jednym słowem na mobach... Co jeszcze jest minusem skillowania knightem na świecie no-pvp? To że serwery są przeciążone i naprawde trzeba mieć dużego farta żeby natrafić na wolną od ludzi jaskinie dwarfów/rotów itp. Ba jak się na nią już trafi to zaraz przyjdzie jakiś 15 sorcerer i zacznie Ci ubijać potwory na których skillujesz... Jednym słowem knighci na no-pvp mają przerąbane :/
EDIT:
@down
Zależy w jakich godzinach grasz, ja dla przykładu zazwyczaj wchodze na komputer około 19-20 godziny (bo do południa zajęcia mam itp) i wtedy na moim światach (guradia, unitera) np. na foldzie nie poskillujesz bo albo wszystko zajęte albo w jednym cave 3 botterów... Tak czy owak na no-pvp Knight ma gorzej niz ten na pvp. Bo na świecie pvp jak na expa wpadnie Ci pk to możesz uciec, a co zrobisz botterow np. na rotach? Wiem można lurować, a jeśli koleś ma ustawiony alarm albo ubije zlurowane potwory?
__________________
Hail Resident Evil Fan's !
posted by Saltazar
Ostatnio edytowany przez Saltazar - 19-10-2008 o 19:37.
|