Poprostu brak tu jakiegoś SENSOWNEGO bonusa do party expa, buffów czy czegoś tam jeszcze, aby expienie np. w 4 osobowym teamie ( z każda profesją do swego zadania) było opłacalne / lepsze od expienia solo.
Pozatym jest też sprawa questów / braku ograniczenia lvlowego.
Teraz taki inq quest, który miał być "trudnym" questem, służy jako miejsce do normalnego expienia.
Jest też brak ograniczenia lvlowego - gdyby było na np. 100 poziomie, to questy były by, bądz co bądz trudniejsze do wykonania, a teraz gdy na każdym praktycznie servie jest taki 250+++ ek, jak go złożyć przy blokowaniu, gdy siocha go druid, albo i paru druidów? na combo? 3-4k hp zdjąć mu na hita? zdeka przegięcie.
Z drugiej strony, jakby były same 100 lvle, to mob nie mógł by zdejmować 1.5khp (full~) na hita, bo to również nie miałoby sensu, a jakby nie zdejmował ich, to i tak nic by się nie zmieniło, więc przydało by się coś, co uniemożliwiało by robienie questa np. przez 3 osoby, questa, który miałbyć najtrudniejszym w tibi.
Wiem , że napisałem to zdeka zawile, ale mam nadzieję, że domyślicie się co miałem na myśli.
__________________
Moralność? To wymysł przegrywających.
|