Zobacz pojedynczy post
stary 25-10-2008, 15:18   #318
Domininho
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 03 10 2008

Posty: 12
Poziom mag.: 18
Żarówka

Proszę bardzo:
1.Palladyn
a) zalety:
- nie musi stać przy celu, lecz może uciekać
- fajne czary zwłaszcza na nieumarłych
- szybsze skille
- może walić z sd
b)wady:
- średnia ilość życia
- amunicja się kończy
- średnia ilość capa
2.Knight
a)zalety:
- niekończąca się his..... "siła rażenia" (za dużo książek)
- dużo hp
- dużo capa
- potężny na wysokich skillach (np. knight 70 sword i pall 70 dist to knight będzie więcej bił)
- silne eq
b)wady:
- walka wręcz
- nikłe zdolności magiczne
- uciążliwe skillowanie
- skrupienie sił przeciwnika na nim (zawód: bloker)
3.Sorcerer
a)zalety:
- magia ofensywna
- robi sd
- summony
- duża ŻYWOTNOŚĆ (nie mylić z hp) czyli "utamo vita"
b)wady:
- magia się kończy
- mało hp
- mało cap
4.Druid
a)zalety:
- magia defensywna
- robi uhy, ihy
- mała odporność potworów na lód, główny żywioł druida
- summony i convince
- duża żywotność
b)wady:
- prawie żadnych czarów ofensywnych
- mało hp
- mało cap
- magia się kończy



Dodatkowym czynnikiem jest wybór świata między pvp a non-pvp. Podczas gdy na non-pvp każda profka jest dobra, z pvp ma się to trochę inaczej. Otóż na pvp druid i knight to mało wartościowe profesje. Knight co najwyżej może uciec (chyba że ktoś mu płaci za ściągnięcie na siebie ataku), a druid co najwyżej to se może zrobić uha czy iha a i to nie bardzo (chyba że ma leczyć walczącego). Te dwie profy jednak są rozchwytywane do desertów questów, więc jak jedną z nich grasz, to możesz być pewny, że znajdziesz drużynkę, lecz uważaj bo raczej cię zabiją .
Domininho jest offline   Odpowiedz z Cytatem