Czegoś nie rozumie nikt - jeśli profesje mają być różne to muszą być niezbalansowane!!
Powinni postawić nacisk na grę w pt...
Druid - leczenie, sorc - ofensywa, knight - block, pall - szybkość i balansacja...
I teraz np. dla druta rozbudowane możliwości leczenia , sorc powinien mieć mniej hp, ale wiecej many i baardzo duży dmg...
Knight powienien mieć wiecej odporności - czyli tak jak teraz zaklinanie broni, powinno być zaklinanie tarczy...
Pall? Nastawiony na szybkość i częstotliwość uderzania - może poradzić sobie równie jako blocker i jako shooter... (Innymi słowy dobry dla początkujących)
Teraz - profesje powinny być od siebie zależne : np. drut robi UH-y dla knightów (nie mam pojęcia czemu to zdjeli) ale moc leczenia UH powinna być zależna od Druta robiącego te runy...
Sorc i tylko sorc zaklina tarcze i bronie - wtedy knight będzie też jego potrzebował...
Mana shield powinien być w formie przedmiotu - robionego przez knightów
I takim sposobem profesje są od siebie zależne
Następnie - powinno dać się korzyści grania w pt... Nie pamiętam w jakiej grze to było ( na bank jakieś mmo) podczas aktywnego party w pobliżu zaczynały respić się potworki z X-krotną ilościa hp , X-krotnym drop rate, i X-krotnym expem... To powinno wystarczająco zachęcić do grania w pt...
Oczywiście każda profesja też może we własnym zakresie grać (pall jest prakycznie nastawiony na taką gre) , ale tylko na początku...
Tak jak teraz jest praktycznie 3 rodzajów knightów (club, sword, axe) to to samo powinno dotyczyć magów i palladynów... Wtedy można by wybrać czy chce się grać postacią mogącą grać samemu ale dużo słabiej czy grającą ciekawej w party...
Choć wiem że na pewno ktoś znajdzie coś na mój pomysł i napewno ktoś wpadł na to przedemną to proszę o
subiektywną krytyke

