Kupiłem, pograłem darmowy miesiąc[1] i:
- bugów w normie, zdarza się, da się żyć,
- przez 2 tygodnie rozwalały kolejki na serwer, na przykład: 115ty w kolejce i czekaj 45 minut, w ostatnich 3 tygodniach problemów już nie było; klonowanie serwerów i promocje w lvlowniu na innych rozwiązały problem,
- klimat mi bliższy niż warcraftowy, nie narzekam,
- ilość miejsc na serwerze + wiele sposobów zdobywania expa powoduje, że ciężko znaleść party w public questach (chapter 13/14 na przykład) na etap 2gi/3ci, część osób tylko w kółko RvR (xp+renown), część tylko questy, ludzie rozrzuceni po mapach u gobasów/elfów/choosenów itd; rozmyło się to wszystko moim zdaniem,
- brak perspektyw na ciekawszą grę; robienie w kółko RvR, zdobywanie i obrona zamku to trochę za mało by zostać przy grze dłużej; zwłaszcza gdy nie jest zbalansowana populacja Order/Destruction na serwerze: zamki przejęte, przeciwnika nie widać, ziew,
Osoby przymierzające się do zakupu powinny pamiętać, że WH AoR to gra PVP, o zwycięstwie decyduje gra zespołowa a nie indywidualne popisy, a ilość role playingu w grze jest śladowa.
[1] miesiąc: mimo, że premiera była 16go to darmowy miesiąc zaczęli liczyć bodajże od 24go września.
__________________
"W zeszłym roku o tej porze padał deszcz."
|