Zobacz pojedynczy post
stary 14-11-2008, 22:44   #65
Res Khmer
Undead
 
Res Khmer's Avatar
 
Data dołączenia: 01 06 2006
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 38

Posty: 181
Imię: Unn Recca
Profesja: Rookstayer
Świat: Elysia
Poziom: 41
Domyślny Fire Trap - tutorial

Zezwalam na włączenie tego do całości, no chyba że nie chcesz wtedy dokonam jego edycji.

LEGENDA
B - botter


1. Czasem zdarza się że botter'a nie obchodzą nie bijące go trolle więc trzeba się wspomóc właśnie blokadą wyjścia, którą przygotowujemy wg punktów nr 1 i 2.


2. Należy zrobić tak aby blokada uniemożliwiła botterowi wyjście. Konieczne zatem będą cztery blokujące wyście przedmioty (posążek goblina, korytko, kwiat doniczkowy)


3. Gdy wiemy że cheater bije wszystko co się rusza musimy dać mu powód wejścia w pułapkę. Robimy to według schematu, w kącie zostawiając niedobitego trolla. Jeżeli wiemy że bot nie zaatakuje sam z siebie trolla trzeba samemu wepchać cheatera w trap.



4. Kolejnym krokiem jest takie ustawienie się oraz korytek by bot nie mógł się ruszyć.


*Punkty 5-7 dotyczą sytuacji w której ustawiliśmy blokadę na wyjście
5. Blokujemy wyjście tak by bot nie mógł wyjść, gdyż bloker musi dezaktywować blokadę ustawioną w punkcie 2.


6. Dezaktywujemy blokadę.


7. I zajmujemy pozycję z punktu 4


8. Przestawiamy korytka wg schematu i wywołujemy u bota reakcję ruchową.


9. Czynności 8-9 powtarzamy w kółko aż cheater padnie. Należy uważać by botter nie uciekł nam z pułapki, bo na jego powrót przyjdzie nam poczekać koło 8-15 minut w zależności od wytyczonej drogi.

Ostatnio edytowany przez Res Khmer - 15-11-2008 o 10:51.
Res Khmer jest offline   Odpowiedz z Cytatem