Zobacz pojedynczy post
stary 24-11-2008, 18:31   #125
Sir-Babolek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 05 04 2007
Lokacja: Siemianowice
Wiek: 35

Posty: 127
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Galana
Poziom: 175
Poziom mag.: 73
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dragonit Pokaż post
Różnie to jest, bo gdybym ja był np. knightem a nie sorciem to miałbym o wiele większe pole manewru niż teraz, bo obecnie to co mogę robić? Moun Sternum, Roty i tyle, guardy wiecznie zajęte a nawet jeśli nie to jest ich tyle przy wejściu że można się zesrać, tylko ropanie zostaje ... ktoś pisał że 40 lvl nie może na smokach expić, a mój znajomy po hacku (słabe eq) i z beznadziejnymi skilami (chyba 62\60) na 35 lvl 2 potiony traci na dragu, czyli taki ~40 z dobrymi skilami i eq znający podstawy walki z dragami (unikanie wave itd.) żadnego potiona by nie stracił ... gdzie tu waste? I co jest takiego na Tomback że trzeba mieć 75 lvl knightem, skoro na faccowskich tombach (wiem, że pewnie słabsze potworki, ale nie ma chyba jakiejś przepaści) 25 lvl se radzą?
Ale czy jest to efektywny exp?, niebardzo wspomnialem o tym ze knight ma przesrane pod wzgledem k/h w porownianiu do magow

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dzik11 Pokaż post
ta wrócą uhy i znowu będzie jak dawniej 20 shoterów nie będzie mogło zabic jednego knighta który jeszcze po drodze zabije z 3 i większośc graczy przeniesie się na knighta no bo po co ma grac takim sorkiem albo druidem jak knightem podlecisz puścisz kilka Exori,Exori Gran i inna profesia leży a co do straty expa to teraz jest dobrze
Dlatego co do zmiany dmg jest na tyle dobrze iz jedna postac niemoze dyktowac zasad calemu serwerowi, na chwile obecna liczy sie sklad i zgarnie i to jest pozytywne zjawisko, ale fakt faktem jak pisalem powinni zmienic healing, jakies bonusy do leczenia potionami w przykladowym takim mniemaniu :

wymagany level na ultimaty : 130lv

Level gracza uzywajacy 200, 200 - 130 = 70 *levelow premi healingu* 1 level healing premi = przykladowo 2-3 hp dodadkowego leczenia pobranego z uzycia potionu
, tak samo w przypadku Palow oraz samego dmgu, kazdy level powienien dodwac premie albo do uderzenia ( w wiekszym stopniu ) czy tez zmniejszac mozliwosc missu na monsteru co w przypadku pala z royalami jest to " porazka ". Stary system, z ew eleminiacja burstow dla sorka ( zaduza przewage dawaly sorkowi ), bylby doskonaly, z pozostawieniem nowego shootingu z visow wraz z ich dmg, tak i nowym czy tez dmg z 8.1.
__________________
Maxu has gone kthxbye

Ostatnio edytowany przez Sir-Babolek - 24-11-2008 o 18:50.
Sir-Babolek jest offline