Zobacz pojedynczy post
stary 30-11-2008, 14:10   #483
pyzio2
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 05 2004

Posty: 106
Stan: Aktywny Gracz
Imię: :)
Profesja: Elite Knight
Świat: Morgana
Poziom: xxx
Skille: xx
Poziom mag.: x
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez jara98 Pokaż post
Właśnie skończyłem rozmawiać z typem z biura obsługi klienta, przestawiłem jaki mamy problem i że mam tak już od połowy września(gry on-line nam laguja mamy cholernie wysokie pingi, przeglądarka i ściąganie chodzi normalnie) i zgadnijcie co się okazało... mój modem Thomson jest walnięty, coś się w nim popieprzyło i jest albo do konfiguracji albo mi dają nowy. Jutro o 9 przychodzi technik i ma mi to naprawić.

Nie czajcie się tylko łapcie teraz za telefony i dzwońcie do nich.
to nie jest winna modemu tylko ich serwerow u mnie byl technik bo mialem za slaby sygnal i go wmocnil ale to nic nie dalo

ja wyslalem w sobote poraz drugi trace z tibii gdzie widac ze pinigi z ich serwera sa od 150-400 jest to chwilowe ale sprawia ze nie da sie grac w zadne gry online

napisze wiecej lepiej mi chodZi na laptopie z bezprzewodowym internetem, wiec po co im placic skoro za darmo i jest lepiej szkoda tylko ze sygnal niestabilny

moim zdaniem nie ma sensu dzwonic do technikow tylko zglaszac ciagle reklamacje, musza na te pismo, zgloszenie telefoniczne odpowiedziec i naprawic usterke jezeli nie mozna bezproblemowo rozwiazac umowe.

Ostatnio edytowany przez pyzio2 - 30-11-2008 o 15:43.
pyzio2 jest offline   Odpowiedz z Cytatem