Cytuj:
Oryginalnie napisane przez jara98
Właśnie skończyłem rozmawiać z typem z biura obsługi klienta, przestawiłem jaki mamy problem i że mam tak już od połowy września(gry on-line nam laguja mamy cholernie wysokie pingi, przeglądarka i ściąganie chodzi normalnie) i zgadnijcie co się okazało... mój modem Thomson jest walnięty, coś się w nim popieprzyło i jest albo do konfiguracji albo mi dają nowy. Jutro o 9 przychodzi technik i ma mi to naprawić.
Nie czajcie się tylko łapcie teraz za telefony i dzwońcie do nich.
|
to nie jest winna modemu tylko ich serwerow u mnie byl technik bo mialem za slaby sygnal i go wmocnil ale to nic nie dalo
ja wyslalem w sobote poraz drugi trace z tibii gdzie widac ze pinigi z ich serwera sa od 150-400 jest to chwilowe ale sprawia ze nie da sie grac w zadne gry online
napisze wiecej lepiej mi chodZi na laptopie z bezprzewodowym internetem, wiec po co im placic skoro za darmo i jest lepiej szkoda tylko ze sygnal niestabilny
moim zdaniem nie ma sensu dzwonic do technikow tylko zglaszac ciagle reklamacje, musza na te pismo, zgloszenie telefoniczne odpowiedziec i naprawic usterke jezeli nie mozna bezproblemowo rozwiazac umowe.