Zobacz pojedynczy post
stary 06-12-2008, 15:15   #49
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dr.Unknown Pokaż post
Właśnie dlatego.
Dlatego, ze shielding zbiera dokladnie 2 hity w turze, a ataki przeprowadzone przez knighta dwiema broniami wykonywane bylyby w tej samej kolejce. W takiej sytuacji bierzemy 2 knightow, jeden atakuje cel lamiac shielding, drugi wchodzi jak w maslo, zadajac przy niezlych skillach 250-300 obrazen na kazdy atak z kazdej broni w potworka pokroju behe lub demona. Na dzien dzisiejszy zeby cos takiego osiagnac trzeba 4 knightow i kupe zabawy z ustawieniami timingow, tak zeby 2 najslabszych zbieralo bloki a 2 najsilniejszych zadawalo obrazenia.

Ktokolwiek trenowal na monku bitym przez 2 raty wie, ile zabawy jest z takim timingiem ataku, zeby raty zbieraly bloki, teraz wystarczy to pomnozyc przez 2 i robic co kilkanascie sekund przy kazdym kolejnym stworku. Tak to wyglada dzisiaj, w przypadku uzywania dwoch broni upraszcza sie o wiele razy za bardzo.

Nie mowiac juz o takim malym szczegoliku, ze z takiego rozwiazania korzystaja w zasadzie tylko uzytkownicy swordow, bo tylko swordy maja wystarczajaco duzy def zeby rezygnacja z tarczy nie powodowala zadnych powaznych konsekwencji.


Cytuj:
Po V zapowidzi update można wnioskować, że będą kiedyś pistolety, albo strzelby jak w WoWie
W WoWie krasnoludzka/ goblinska technologia nie jest niczym dziwnym, w Tibii jedyne elementy technologii to parowiec krasnali, winda w kaz i mechanizmy skladania mostow, czyli praktycznie nic do wykorzystania dla gracza. W takiej sytuacji zadnej powaznej rewolucji nie musimy sie spodziewac, bo nie pozwala na to engine.
__________________

Ostatnio edytowany przez Vil - 06-12-2008 o 15:19.
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem