Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dr.Unknown
Właśnie dlatego.
|
Dlatego, ze shielding zbiera dokladnie 2 hity w turze, a ataki przeprowadzone przez knighta dwiema broniami wykonywane bylyby w tej samej kolejce. W takiej sytuacji bierzemy 2 knightow, jeden atakuje cel lamiac shielding, drugi wchodzi jak w maslo, zadajac przy niezlych skillach 250-300 obrazen
na kazdy atak z kazdej broni w potworka pokroju
behe lub demona. Na dzien dzisiejszy zeby cos takiego osiagnac trzeba
4 knightow i kupe zabawy z ustawieniami timingow, tak zeby 2 najslabszych zbieralo bloki a 2 najsilniejszych zadawalo obrazenia.
Ktokolwiek trenowal na monku bitym przez 2 raty wie, ile zabawy jest z takim timingiem ataku, zeby raty zbieraly bloki, teraz wystarczy to pomnozyc przez 2 i robic co kilkanascie sekund przy kazdym kolejnym stworku. Tak to wyglada dzisiaj, w przypadku uzywania dwoch broni upraszcza sie o wiele razy za bardzo.
Nie mowiac juz o takim malym szczegoliku, ze z takiego rozwiazania korzystaja w zasadzie tylko uzytkownicy swordow, bo tylko swordy maja wystarczajaco duzy def zeby rezygnacja z tarczy nie powodowala zadnych powaznych konsekwencji.
Cytuj:
Po V zapowidzi update można wnioskować, że będą kiedyś pistolety, albo strzelby jak w WoWie
|
W WoWie krasnoludzka/ goblinska technologia nie jest niczym dziwnym, w Tibii jedyne elementy technologii to parowiec krasnali, winda w kaz i mechanizmy skladania mostow, czyli praktycznie nic do wykorzystania dla gracza. W takiej sytuacji zadnej powaznej rewolucji nie musimy sie spodziewac, bo nie pozwala na to engine.