Zobacz pojedynczy post
stary 14-12-2008, 10:57   #817
Wala
Użytkownik Forum
 
Wala's Avatar
 
Data dołączenia: 09 11 2006

Posty: 40
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Inferna
Domyślny

Witam,
jestem również z Gorzowa i oczywiście też mam lagi itd. bo jak bym nie miał to bym nie tracił czasu na pisanie tutaj

Pisałem do MM i z doświadczenia wiem że jak już piszesz to wyślij z 5 mail od razu bo Ci inaczej mogą nie odpisać... wydaje mi się że skrzynka ich jest tak spamowana że wybierają/odpisują tylko na wybiórcze maile.

Ale do rzeczy, dostałem od nich wiadomość:
Cytuj:
Dzień Dobry.
Odpowiadając na Pańskie pytanie dotyczące problemów z grami online kierujemy prośbę o przesłanie trasy śledzenia do danego serwera z którym występują problemy przy użyciu komendy "tracert".
Prosimy również o przesłanie pełnych danych adresowych oraz numeru HFC MAC ID modemu. Po uzyskaniu wymienionych informacji sprawa zostanie przekazana do administartora.
W razie pytań prosimy o kontakt pod nu,erem infolinii 0-801-706-666
Dziękujemy za wiadomość.




Z poważaniem

Dział Call Center
Multimedia Polska SA
No i mam pytanie co to jest ten "tracert" i napisali żebym wysłał do serwera z którym występują problemy... to co mam Ku**a wysłać do Cip-Softu?

Podsumowując paranoja i tyle...żałuje tylko że niema w Gorzowie UPC, Vectry
__________________
Wala jest offline   Odpowiedz z Cytatem