Widzę, że wiekszość z Was ma dalej problem z MM więc napiszę co i jak: 
 
Po pierwsze ściągnijcie sobie programik Visual Route 2007 lub 2008 który śledzi drogę  
do danego serwera czyli tzw. tracert. 
 
W okienku "Trace to" wpsiujesz adres serwera na którym grasz, potem start. 
 
Problem MM polega na tym, że co chwila są skoki pinga bynajmniej ja tak miałem jak zgłaszałem problem. W zakładce EDIT znajdziecie SNAP AS A TEXT (CTRL+ B ). W ten sposób bedzięcie mieli drogę na serwer który wpiszecie. 
 
UWAGA: nie czekałem aż tracert będzie zrobiony w 100% bo tak nigdy wam nie pokaże skoków pinga czyli freezow 
odpałem tracerta i jezeli pojawia sie wam do 3 hopa pinga wiecej niz 100 to sobie przechwytywałem to jako tekst, 
ktory potem oczywiscie zostal wyslany do MM. Proponuje zrobic to z 2 lub 3 dni wtedy pomair staje się dla nich bardziej 
wiarygodny. 
 
Co do strat w pakietach dziś takie miałem z samego rana też mozecie to zapisac i im przesłac. 
 
Co do samej rozmowy mówicie, że macie wysokie pingi i straty pakietów nic nie da się robić, oni sprawdzą 
wam prędkość łącza i powiedzą że jest ok to jest pewne podczas rozmowy. ja uparłem się na pingi i utarte pakietów 
co mi z tego że sciaga dobrze skoro połowa ginie po drodze ?? 
 
Dodac mozecie ze strony zagraniczne wolno sie laduja etc. etc. 
 
Pamietajcie o tym ze zapytac sie kiedy bedzie rozwiazany problem termin niech wam koles poda 
z ktorym rozmawiacie. Nie zapomnijcie tez spisac jego imienia i nazwiska, bo jezeli problem  
nie zostanie rozwiazany to musicie sie powolac na wczesniejsza rozmowe. Jezeli w ciagu tego 
okresu ktory onie wyznacza nic sie nie zmieni dzwonic i egzekwowac. 
 
tyle narazie jak cos jezcze przyjdzie mi na mysl to napisze 
		
		
		
		
		
		
	 |